• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack case

Prijs
250 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Blckstage

Ingeburgerd
Hallo,

Bij deze zet ik mijn eurorack case te koop, zelfbouw door mezelf voor iemand die graag eens wat anders wil.

Deze is bestaat voornamelijk uit 6mm plexiglas. Deze case is met grote zorg voor detail ontworpen. Er zijn extra gaten voorzien voor MIDI connectoren en een USB connector.
Dit deel van het project is niet verder uitgewerkt. Ik heb er geen probleem mee de koper eventueel bij te staan met iets uit te werken.

Afmetingen: 84hp 9u

Voeding: (zelfbouw) elke rij is voorzien van 1250mA +12V & 1250mA -12V (adapter wordt meegeleverd). vanop elke +12V bus wordt nog eens 5V voorzien.

Met deze case heb je voor een (in eurorack termen) lage prijs een volledige unieke case waar je gelijk mee aan de slag kunt.

Voor meer informatie, filmpjes, whatever... aarzel mij niet om me te contacteren.

Verzending is geen probleem maar ophalen zou fijner zijn.

CASE WORDT VERKOCHT ZONDER MODULES

Attachments

• tempImagelTYJma.png
    tempImagelTYJma.png
    1,7 MB · Bekeken: 153
  • tempImageOiGkEy.png
    tempImageOiGkEy.png
    1,5 MB · Bekeken: 147
  • tempImagem9Psco.png
    tempImagem9Psco.png
    1,7 MB · Bekeken: 149
  • tempImagePDUF15.png