lenniepennie
Nieuwkomer
Hoi iedereen,
Ik ben lennard, 26 y/o, woonachtig in Amsterdam. Ik moest van de oppermeester me voorstellen aan de rest van de klas, dus bij deze
Ben hier al wat langer aan het lurken, maar nu een account gemaakt om te GASsen. Ik vind eigenlijk alles met synths en een esoterieke vibe supervet, alhoewel mijn originele liefde was voor 2000's progressive dance/house. Wat ik zelf maak komt vaak uit hier ergens tussen, synth-driven ambient met idolen zoals C418 en deadmau5, met mijn huidige favoriete album Tomáš Dvořák - Machinarum OST(Remixed) (
).
Gesproken over GAS, ik heb op het moment in mijn studio (hahaha 2de slaapkamer) staan de behringer Crave, Edge, Spice, een dreadbox Erebus V3, arturia Microbrute, elektron model Samples (dit moet een Digitakt worden), en wat effect pedalen.
Ik ga graag naar (modular) synth events zoals Voltage Control in Paradiso of laatst nog in de Vondelbunker, en altijd leuk om daar artiesten, organisatietoren, en andere mensen te leren kennen.
Volgens mij dekt dat wel een beetje de intro.
Groetjes! lennard
Ik ben lennard, 26 y/o, woonachtig in Amsterdam. Ik moest van de oppermeester me voorstellen aan de rest van de klas, dus bij deze
Ben hier al wat langer aan het lurken, maar nu een account gemaakt om te GASsen. Ik vind eigenlijk alles met synths en een esoterieke vibe supervet, alhoewel mijn originele liefde was voor 2000's progressive dance/house. Wat ik zelf maak komt vaak uit hier ergens tussen, synth-driven ambient met idolen zoals C418 en deadmau5, met mijn huidige favoriete album Tomáš Dvořák - Machinarum OST(Remixed) (Gesproken over GAS, ik heb op het moment in mijn studio (hahaha 2de slaapkamer) staan de behringer Crave, Edge, Spice, een dreadbox Erebus V3, arturia Microbrute, elektron model Samples (dit moet een Digitakt worden), en wat effect pedalen.
Ik ga graag naar (modular) synth events zoals Voltage Control in Paradiso of laatst nog in de Vondelbunker, en altijd leuk om daar artiesten, organisatietoren, en andere mensen te leren kennen.
Volgens mij dekt dat wel een beetje de intro.
Groetjes! lennard

mocht je vragen hebben qua hardware/software zijn er hier genoeg leden die je kunnen helpen