Bij deze verkoop ik een aantal goed onderhouden vintage rackmodules, perfect voor de liefhebber van klassieke sounds en apparatuur:
De condensatoren van alle uitbreidingskaarten zijn recent vervangen voor optimale prestaties en veiligheid.
Volledig gereviseerd door Bob Augustin in Haarlem, klaar voor jarenlang gebruik. Inclusief V1 ROM voor extra flexibiliteit.
Bekend om zijn warme, analoge sound en veelzijdigheid.
Dubbele reverb/FX-processor met legendarische Lexicon-klankkwaliteit.
Klassieke compressor, geliefd in zowel studio's als live-omgevingen.
Deze apparaten zijn zorgvuldig onderhouden en verkeren in uitstekende staat. De JV-1080 en Orbit zijn compleet en professioneel nagekeken.
Ik ben me bewust van de waarde van deze modules, dus ik verkoop ze niet voor bodemprijzen.
Ook is het mogelijk om alles in 1 keer te kopen voor 1400,-
- Roland JV-1080 inclusief Dance, Techno en Vintage Synth uitbreidingen – €600
De condensatoren van alle uitbreidingskaarten zijn recent vervangen voor optimale prestaties en veiligheid.
- E-mu Orbit 9090 V2 – €500
Volledig gereviseerd door Bob Augustin in Haarlem, klaar voor jarenlang gebruik. Inclusief V1 ROM voor extra flexibiliteit.
- Focusrite Compounder Compressor – €200
Bekend om zijn warme, analoge sound en veelzijdigheid.
- Lexicon MX200 – €200
Dubbele reverb/FX-processor met legendarische Lexicon-klankkwaliteit.
- Alesis 3630 Compressor – €100
Klassieke compressor, geliefd in zowel studio's als live-omgevingen.
Deze apparaten zijn zorgvuldig onderhouden en verkeren in uitstekende staat. De JV-1080 en Orbit zijn compleet en professioneel nagekeken.
Ik ben me bewust van de waarde van deze modules, dus ik verkoop ze niet voor bodemprijzen.
Ook is het mogelijk om alles in 1 keer te kopen voor 1400,-