• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Analog Keys | 1010music Blackbox | Behringer Model 15

Prijs
1234 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Ingorama

Nieuwkomer
Ik ben mijn studio aan het uitdunnen, alles in technische top staat:

1. Elektron Analog Keys - 699,00 euro z.g.a.n. met decksaver (misschien heb ik de orig. doos ook nog, moet ik kijken in de opslag)
  2. 1010music Blackbox - 550,00 euro z.g.a.n. incl 3D printed stands van st3nD
  3. Behringer Model 15 - 200,00 euro new. alleen 2 keer aangehad, gekocht voor live optredens, maar uiteindelijk toch voor een andere setup gekozen. wel gaaf ding
Kan allemaal opgehaald en getest met een bakkie erbij, in Den Haag. Opsturen kan ook. Kosten zijn dan voor jou en het risico wat erbij komt kijken ondanks dat ik alles heel save verpak.

Ik zal later nog wat foto's toevoegen :)

Back