• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI Force & Decksaver | Keith McMillen K-Mix | Erica Synths Bass Drum | 2HP Snare

Prijs
1234 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Ingorama

Nieuwkomer
Ik ben mijn studio aan het uitdunnen, alles in technische top staat, deel 2:

1. AKAI Force & Decksaver - 650,00 euro Technisch in top staat, uiterlijk lichte gebruikssporen, niks bijzonders
  2. Keith McMillen K-Mix - 350,00 euro Technisch in top staat, uiterlijk wat gebruikssporen maar heeft geen invloed of het functioneren van het apparaat
  3. Erica Synths Bass Drum 1 v.4 - 130,00 z.g.a.n.
  4. 2HP Snare - 100,00 z.g.a.n.
Kan allemaal opgehaald en getest met een bakkie erbij, in Den Haag. Opsturen kan ook. Kosten zijn dan voor jou en het risico wat erbij komt kijken ondanks dat ik alles heel save verpak.

Ik voeg er straks nog wat foto's aantoe :)

Back