Robrock
Nieuwkomer
na een tijdje meelezen heb ik me geregistreerd, en ik stel me nu dus even voor. Aanleiding was een berichtje op het forum hier van Skrie over zijn SE-80 zelfbouw project van een controller voor de Peak. Ik ben voor het eerst gaan melezen toen ik zelf de Sounlab synth's van MFOS aan het bouwen was en ik wat informatie zocht. Later weer eens gaan meelezen bij het zoeken naar reviews, en nu dus eindelijk een account aangemaakt.
Ik ben 63, maak al mijn hele leven muziek, waarbij gitaar veruit de langste tijd mijn hoofdinstrument is geweest, maar toetsen altijd een grote aantrekkingskracht hebben gehad. Ooit dus een casio keyboard erbij gekocht om te proberen, en die vervangen door een FA-08 toen het wat serieuzer werd. Daarna volgden er al snel meer: Deepmind12, Peak en Hydrasynth desktops, Iridium keys en polybrute 12, jullie begrijpen het wel
. De Roland is vorig jaar ingeruild voor een Montage M8 en nu lijkt mijn setup wel compleet (en mijn hobbykamer is vol).
Ik heb altijd veel getekend en "geknutseld", denk daarbij vooral aan motoren, en RC modelbouw, maar zo'n 20 jaar geleden ben ik gitaren en bassen gaan bouwen. Daarna volgden ook al snel effect pedalen en uiteindelijk dus de MFOS synths en sequencer, waarbij de muziek hobby samen is gekomen met de zelfbouw hobby. Sinds kort heb ik het besluit genomen om te gaan stoppen met werken en ik heb nu dus alle tijd aan mezelf om (te) lang uitgestelde plannen (denk vooral aan muziek opnemen) te gaan verwezenlijken.
Ik hoop hier nog veel info te verzamelen, en af en toe ook zelf een zinvolle bijdrage te kunnen leveren.
Ik ben 63, maak al mijn hele leven muziek, waarbij gitaar veruit de langste tijd mijn hoofdinstrument is geweest, maar toetsen altijd een grote aantrekkingskracht hebben gehad. Ooit dus een casio keyboard erbij gekocht om te proberen, en die vervangen door een FA-08 toen het wat serieuzer werd. Daarna volgden er al snel meer: Deepmind12, Peak en Hydrasynth desktops, Iridium keys en polybrute 12, jullie begrijpen het wel
. De Roland is vorig jaar ingeruild voor een Montage M8 en nu lijkt mijn setup wel compleet (en mijn hobbykamer is vol).Ik heb altijd veel getekend en "geknutseld", denk daarbij vooral aan motoren, en RC modelbouw, maar zo'n 20 jaar geleden ben ik gitaren en bassen gaan bouwen. Daarna volgden ook al snel effect pedalen en uiteindelijk dus de MFOS synths en sequencer, waarbij de muziek hobby samen is gekomen met de zelfbouw hobby. Sinds kort heb ik het besluit genomen om te gaan stoppen met werken en ik heb nu dus alle tijd aan mezelf om (te) lang uitgestelde plannen (denk vooral aan muziek opnemen) te gaan verwezenlijken.
Ik hoop hier nog veel info te verzamelen, en af en toe ook zelf een zinvolle bijdrage te kunnen leveren.