Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het zal wel een definitiekwestie zijn, maar Dozart heeft toch juist over dubbelen (dupliceren) van vocals?ontdubbelen

Hola Dozart,Je vocal mag wat helderder klinken wat mij betreft. En ook het instrumentale mag meer één worden met de zang.
Voor de rest hoor ik wel gepassioneerde zang.
Je vocals zou je kunnen duplicaten: één centraal, één helemaal rechts, één helemaal links. Vervolgens het volume van alle kanalen uiteraard een stuk lager zetten. Of de centrale hoog, en de stereo-backings wat zachter (of juist omgedraaid; kan ook cool zijn!)
En daarover dan wat Mid-side EQ.

Hola Danny,Ondanks het feit dat ik niet zo van gezongen nummers hou, vind ik toch dat deze wel mooi klinkt en rustig verder kabbelt zoals de golven van de oceaan. De tip van @Dozart lijkt me een goede (vocals ontdubbelen en L en R pannen en mengen met de centrale zang.
Ik meen me te herinneren dat ook jij een MPC hebt, niet? Daar kan je dan je zangpartij als audio opnemen en dan is dat ontdubbelen in 123 gedaan.
Maar mooie track![]()

Hola stupide.Wauw, die enorme doos galm op de snare vraagt wel wat onnodige aandacht... Die klank zou ik helemaal vervangen door iets subtielers. En de zangpartij mag inderdaad wat helderder. Die mist nu wat hoog/definitie. Ik weet niet of je dat komt door de opname, anders wordt het lastig verbeteren, denk ik.
Qua compositie zit er wel iets moois in, maar het komt er m.i. nog niet helemaal uit.
Het zal wel een definitiekwestie zijn, maar Dozart heeft toch juist over dubbelen (dupliceren) van vocals?
Dag gloomy.die snare is wat prominent, ietsje zachter zetten, en dan om herhaling te vermijden, een delay erop om de zoveel maten. Voor de rest weer heel erg mooi, Andreos. Vooral die sax. Succes ermee man. Gloomy![]()
Hola Jando,Mooie compositie en gezongen! Sax komt er lekker door. Niet helemaal fan van de snare sound, beetje dofjes?

Dag montfrooij.Je stem klinkt een beetje dof Andreos. Maar wel een mooie track.
Dag jserle.Een stem om een Italiaanse versie van André Hazis te zingen.
Zit net wat te lezen over Farinelli.Dank je wel.
Ik heb zoiets wel eens gedaan.
Maar daar ligt mijn hart niet .
Ik blijf maar liever bij klassiek en operette en musical.
Maar ook wel iets modernst.