• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Novation AFX Station + doos

Prijs
500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
paar keer gebruikt, ik had de bassstation 2 en ach je wil zo al eens iets speciaals.
Zelfs de doos is nog in mooie staat. Foto's volgen weldra maar als je als 'collector' eentje zoekt - dit is m - ik zet m weldra voor meer op Reverb.

Omdat ik niet hou van gezeur kies ik altijd 'lichte gebruikssporen' maar ik denk dat ik ze zal moeten zoeken ;)
Verzend naar NL kost je 16 euro, Belgen land 10 euro - ophalen testen kletsen allemaal mogelijk.

Scherm­afbeelding 2026-04-16 om 16.28.42.png

foto van internet, als ik eens zin heb maak ik nieuwe.

foto gemaakt, erna de voeding gevonden. daarmee dat die niet op de foto staat ;)

IMG_5879.jpg

kan ook percussie spelen per toets programmeerbaar (dat heet AFX mode)
een drumstel onder je keys dus

Niet allemaal tegelijk!
Jullie weten dat dit een bassstation 2 is in een ander, limited jasje he?

Laatst gewijzigd:
Er is al veel verkocht de laatste maanden maar deze is er nog

Dussss

Ruil kan voor een korg prophecy en wat geld van jou kant.

Back