[Ambient]Dreaming of better days

Seva Randeep

Curator of Noise
Ik heb weer eens iets in elkaar geknutseld! Tegenwoordig maak ik eigenlijk alleen nog tracks voor de wedstrijden op het FL Studioforum. Qua muziek ben ik niet meer zo hyperactief, maar zo’n contest geeft net dat duwtje om weer iets te creëren. Niet per se om te winnen, gewoon voor de lol en omdat het lekker is om weer eens iets te maken!

Hier is ook nog de Engelse tekst die erbij hoort: "
Dreaming of Better Days is a gentle, dreamlike journey through hope and longing, carried by the timeless Royal Road chord progression in G major. At a serene 30 BPM, every note lingers like a distant memory, while a subtle beat pulses like the heartbeat of possibility.

This track is my entry for Royal Road to Victory—not just in competition, but in spirit. It’s a message of encouragement for those in the U.S. facing difficult times under Trump. Even in uncertainty, music can remind us that better days are always ahead. Sometimes, the road to victory isn’t a battle—it’s a dream we choose to believe in.
"

Als muziek betere dagen tot stand zou kunnen brengen dan draagt deze compositie daar zeker aan bij! Zeer passende titel bij de muziek. Thumbs up!

Muziek stimuleert de hersenen en draagt bij aan neuroplasticiteit, wat betekent dat het letterlijk ons brein kan veranderen. ;-)

Muziek beïnvloed de wereld dagelijks! Of het nu via activisme, therapie, ontspanning of simpelweg het delen van vreugde is—muziek heeft de kracht om mensen te verbinden en een positieve impact te hebben op de wereld. :-)

Mooi, dromerig. ik weet niet of het aan mijn oren ligt of aan de mix maar af en toe hoort een terugkomende hoge noot voor mij erg schel aan, doet bijna pijn aan de oren; op 1:08 , 1:29 en 3:00 bijvoorbeeld. maar misschien zijn dat alleen mijn oren.

Mooi, dromerig. ik weet niet of het aan mijn oren ligt of aan de mix maar af en toe hoort een terugkomende hoge noot voor mij erg schel aan, doet bijna pijn aan de oren; op 1:08 , 1:29 en 3:00 bijvoorbeeld. maar misschien zijn dat alleen mijn oren.

Ik hoorde dat ook, maar ik dacht dat dit de oorzaak was van de operatie aan mijn oren.

Op sommige momenten gaat de melodie wel de hoogte in, inderdaad. Ik ben sowieso van de hoge geluidjes in mijn tracks. Mij stoort het niet, maar mijn gehoor is al wel 56 jaar en heeft al aardig wat geleden. Misschien dat dat het is.

Ik heb voor diezelfde wedstrijd ook nog dit absurde trackje gemaakt:

Ik had nog tijd over en je mocht 2 tracks inleveren. Na 2,5 uur knutselen had ik dit.

Ik heb voor diezelfde wedstrijd ook nog dit absurde trackje gemaakt:

Ik had nog tijd over en je mocht 2 tracks inleveren. Na 2,5 uur knutselen had ik dit.

Leuk, origineel en uniek. Zoiets compleet anders, uit jouw hand komende :)

Leuk, origineel en uniek. Zoiets compleet anders, uit jouw hand komende :)
Bedankt voor jouw stem, aldaar :-) Het heeft niet geholpen, maar dat geeft niet. Ik vond het leuk om eens een keer zoiets te maken.

Laatst gewijzigd:
Back