Timecop
Preset Manager
Ik ben op zoek naar een Poly-Evolver keys met de goede knoppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank je voor de tip. Maar ik kijk liever eerst of er andere verkopers zijn dan Turnlab. Zijn prijzen zijn vaak veel te hoog.Turnlab heeft er eentje op de plank liggen. Niet goedkoop, wel garantie:
![]()
Inderdaad een zeer mooie prijs zeg! Bedankt voor de tip!
zeeeeer mooie prijs... Natuurlijk komen daar verzendingskosten bij....
Ik heb de gok gewaagd en deze gekocht! Hij is vandaag binnen gekomen.
zeeeeer mooie prijs... Natuurlijk komen daar verzendingskosten bij....
Dank je! Het is een unieke synth, dat zeker. Moet er nog heel goed in duiken om m te leren kennen. Weet eerlijk gezegd nog niet of ik de 4 voices te beperkt vind en hij is wat eigenaardig, maar heb er nog niet heel veel op gespeeld.Wow, proficiat! Toch een heeeeel klein beetje jaloers, ik heb een MEK en is eeuwige grote liefde,
een PEK lijkt steeds buiten budget en ik heb eigenlijk niet echt de ruimte, maar toch...
Hele mooie prijs zeker als je ziet dat turnlab 5k vraagt. Veel plezier ermee!Dank je! Het is een unieke synth, dat zeker. Moet er nog heel goed in duiken om m te leren kennen. Weet eerlijk gezegd nog niet of ik de 4 voices te beperkt vind en hij is wat eigenaardig, maar heb er nog niet heel veel op gespeeld.
Ik heb eigenlijk ook geen ruimte en een andere synth moet van mijn rack af (Prologue of Prophet-6 + JU-06), maar ik wilde er al zo lang een dat ik dat er graag voor over heb. En zeker voor deze deal a €2347, inclusief verzending.
Zeker! Ik ben @Rxke zeer dankbaar voor het delen!Hele mooie prijs zeker als je ziet dat turnlab 5k vraagt. Veel plezier ermee!