Boss SE-50

Status
Please reply by conversation.

spdk

ech wel
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mooie Boss SE-50.

Let wel op dat de psu er bij zit is een speciale aca met grote aparte plug. Mocht je een nodig hebben. Ik heb nog een zelf geknutselde overliggen.

Goeie keuze.. waarom geen SE-70 ? is wel duurder,. als er al een voor bij komt

Goeie keuze.. waarom geen SE-70 ? is wel duurder,. als er al een voor bij komt
Bedankt marcuuu,

Ik wil eerst de SE-50 uitproberen, kan ik altijd later nog een een SE-70 erbij kopen, of de SE-50 vervangen.

Die advertentie op mp heb ik gezien. Het is best een eind rijden voor mij en op een of andere manier nodigt die advertentie niet echt uit om hem te kopen, apparaat staat uit, laag stof erop etc. Kan natuurlijk een pracht exemplaar zijn, maar ja.

Op Reverb zag ik een SE-50, voor 165, zonder adapter :| , dat is een beste prijs. Buiten de extra kosten voor een adapter, hoe weet ik dan of ie aan gaat ? :)

Laatst gewijzigd:
Die stof is geen probleem, best gesloten unit aan de bovenkant. 100 + psu ik zou hem gewoon laten verzenden. Die op reverb kun je ook niet ophalen. Ik heb een SE-70 echt gave unit

Dat stof op zich is natuurlijk geen probleem, maar het maakt me niet echt enthousiast om die aan te schaffen. Ik had liever een foto met het display aan etc. Ik ga hem een berichtje sturen of het scherm nog goed is enzo, misschien een nieuwe batterij erin.

Batterij is met clipje. Hoef je niet te solderen is CR3032. Gewoon vragen om foto met display aan. Op reverb zijn de spullen ook niet allemaal super.

Beetje geduld en ze komen voor 50 a 100 euro voorbij… ik heb er 3 en heb er maar 1 100 betaald

Status
Please reply by conversation.
Back