Psiloscillator
Ingeburgerd
Mijn innerlijke raver is officieel dood.
Moge hij rusten in vrede...
Ik sla een andere weg in met mijn muziek dus bied ik deze 2 dansvloer vullende powerhouses aan. Kan jij wel nog makkelijk 10 uur kneiterharde beukmuziek maken zonder dat je knieën het begeven? Dan zijn deze voor jou!
Zo goed als nieuw, geen diepe krassen en ook nog niet de beruchte Elektron sticky buttons. De Rytm is ook voorzien van de extra folie tussen de pads dus geen issues met mutes. Geen originele doos en handleidingen, wel rackears (in matchend grijs) en originele powersupplies.
Package deal €2000.-
Los wil ik graag €1.150.- voor de Rytm, €1000.- voor de A4
Gezien de originele dozen ontbreken heb ik de voorkeur voor ophalen maar verzenden is ook gewoon mogelijk.
Moge hij rusten in vrede...Ik sla een andere weg in met mijn muziek dus bied ik deze 2 dansvloer vullende powerhouses aan. Kan jij wel nog makkelijk 10 uur kneiterharde beukmuziek maken zonder dat je knieën het begeven? Dan zijn deze voor jou!
Zo goed als nieuw, geen diepe krassen en ook nog niet de beruchte Elektron sticky buttons. De Rytm is ook voorzien van de extra folie tussen de pads dus geen issues met mutes. Geen originele doos en handleidingen, wel rackears (in matchend grijs) en originele powersupplies.
Package deal €2000.-
Los wil ik graag €1.150.- voor de Rytm, €1000.- voor de A4
Gezien de originele dozen ontbreken heb ik de voorkeur voor ophalen maar verzenden is ook gewoon mogelijk.
Attachments
Laatst gewijzigd: