Afgehandeld VPN

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
9 van de 10 keer heb ik geen toegang tot het forum wanneer m'n VPN aanstaat. Wanneer ik deze dan even disconnect for 5 of 30 minuten kan ik er wel op. Dit heb ik zowel met m'n laptop als telefoon die beide Safari gebruiken. De VPN speler is van Surfshark.

Is er hier misschien iets aan te doen? Vind het best irritant om iedere keer als ik op het forum zit de VPN uit te zetten.

Surfshark staaat gekend als 1 van de slechtste VPNs met verbindings problemen als standaard. Google het maar eens, je leest niets anders.

Dit gezegd zijnde, via icloud kan je ook relatief anoniem browsen. Niet hetzelfde als VPN. ICloud private browsing heet het. Maybe beter voor je? Ik vertrouw sowieso niet echt de meeste VPN providers

NordVPN/Surfshark VPN oplossingen zijn vaak onnodig. De vraag die ik hier voor heb: Waarvoor gebruik je deze VPN?
Als het voor privacy is dan heb je deze niet nodig (websites gebruiken SSL encryptie, ISP's hebben te maken met GDPR), dan heb je het probleem ook niet.

NordVPN/Surfshark VPN oplossingen zijn vaak onnodig. De vraag die ik hier voor heb: Waarvoor gebruik je deze VPN?
Als het voor privacy is dan heb je deze niet nodig (websites gebruiken SSL encryptie, ISP's hebben te maken met GDPR), dan heb je het probleem ook niet.

De rede voor mij om een VPN te gebruiken is omdat ik in India/Brazilië woon en de reclames op YT bloed irritant vind. M’n VPN staat dan ook op UK, en dat is net wat beter te hebben voor mij. Desalniettemin zit ik er aan te denken om de YT abonnement aan te schaffen sinds de aantal reclames die ze vertonen, en de lengte hiervan, in de afgelopen tijd sterk zijn toegenomen.

Ik gebruik het voor Netflix aangezien ik de Engels markt interessanter vind dan wat ze op de India/Brazilië kanalen aanbieden.

De ING geeft aan dat je met een VPN beter ben beveiligt wanneer je internetbankiert via WIFI.

Ik vertoef veel op luchthavens en andere openbare ruimtes. Of het waar is weet ik niet, maar het geeft me een veiliger gevoel. Vooral tijdens bankzaken.

Volgens mij had ik ook andere redenen, maar dit is waar ik nu zo snel op kan komen.

Gezien ts op mac zit, ik gebruik sinds kort Orion als webbrowser (op iOS)

Zit ingebouwd (en 0 tracking)

Back