Hallo!

Palinuro

Nieuwkomer
Sinds 1,5 jaar aan het "klooien" met synths, en dat vind ik hartstikke leuk, maar wordt wel gehinderd door een gebrek aan muzikaal talent, en wat ga je dan doen? Compenseren.. Gear kopen tot je iets tegenkomt waarvan je denkt dat je daar wel iets mee kan :-) haha, nou, ik kan je vertellen dat je met talent uit zo'n beetje ieder apparaat wel iets tofs kan toveren waar het bij mij blijft bij het überhaupt snappen hoe het apparaat werkt, goed, ik heb nu een Minifreak, MPC one+, Polyend Tracker + (die ik wil ruilen voor een Polyend play +) en Logic pro op de apple die ik allemaal aan elkaar kan knopen via MIDI en dat werkt wel in ieder geval. Ohja net een Roland SH-4D, ook hartstikke leuk. Moraal van het verhaal, ik ben lekker bezig, veel lol maar verwacht geen optredens of Spotify nummers van mij hahaha

Inderdaad - zolang je er maar lol in hebt. Uitzoeken hoe dingen werken, en zo nu en dan wat rare/grappige geluiden maken is ook leuk. Ik ben zelf ook vooral met de techniek en theoretische achtergronden bezig.

Back