• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Een Polyend Tracker Plus ruilen voor een Polyend Play Plus :-)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Palinuro

Nieuwkomer
Ik kan best leuke dingen met de Tracker Plus, vooral het grote scherm geeft veel inzicht in wat je aan het doen bent, verder ook leuk om eens van boven naar beneden te werken in plaats van van links naar rechts :-) Maar goed, omdat ik dat idee heel leuk vind heb ik ook een tracker mini gekocht en die kan bijna hetzelfde (met wel minder knoppen) maar daardoor wordt deze tracker plus wel een beetje stoffig. Hij is zo goed als nieuw. Bonnetje erbij van Bax. Mocht iemand een Play Plus hebben liggen en een keer een tracker avontuur aan willen gaan, ik wil wel ruilen. Beide zijn zelfde qua prijs dus ruilen lijkt me een gepaste deal :-)

Dank!

Attachments

• IMG_7118.jpeg
    IMG_7118.jpeg
    135,1 KB · Bekeken: 100
Back