In Between

Synthmeon

Ingeburgerd
Ik besefte me ineens dat ik weer veel te perfectionistisch bezig was, dus heb mezelf gedwongen wat op te nemen en te delen. Dat was mijn hele doel van een YouTube kanaal starten, maar soms verlies je een doel uit het oog in het proces.
Een andere uitdaging was de door mezelf opgelegde beperking om binnen één pattern te werken, om zo meer te oefenen met trig conditions om wat variatie te brengen in de loops, en handmatig inspelen voor een menselijk rommelig effect. Ik hoor natuurlijk graag wat jullie er van vinden!

Bedankt voor het luisteren en de reacties mensen! :okdan: Ik zal de volgende keer een wat langer stuk opnemen. Nu kreeg ik het gewoon ineens in m'n bol dat er weer wat online moest, dus ben voor de eerste take gegaan.

Een andere uitdaging was de door mezelf opgelegde beperking om binnen één pattern te werken
Leuk, hier ben ik toevallig ook mee bezig de laatste tijd. Ik probeer nu ook om ondanks dat ik de hele tijd in één pattern zit toch secties in het nummer te maken, door geen van de loops het hele nummer door te laten spelen. Misschien is dat voor jou ook een leuk experiment.

Back