• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht TK Digitakt II + decksaver

Prijs
800 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

JJ1975NL

Stamgast
16-track stereo sampler, die net weer een vette software update heeft gekregen.

Zo goed als nieuw, weinig gebruikt. Ben dol op Elektron, maar ik merk dat ik toch vooral met mijn modular en Push 3 aan het spelen ben. Dus mag ie weg.

Een jaar geleden gekocht bij Thomann, dus nog 2 jaar garantie via Elektron. Heeft van begin af aan onder de Decksaver gestaan. Inclusief doos, adapter en usb-kabel.

Als je m komt halen in Amsterdam-Oost, haal ik nog een tientje van de prijs af (790 euro). Verzenden doe ik aangetekend via PostNL, maar wel verder voor eigen risico.

20250328_120153.jpg

Overigens: op de foto lijkt het alsof er een krasje zit bij de FUNC-knop, maar dat is een stofje/haartje wat de foto was binnengedrongen. Hij is puntgaaf verder.

Ruilen kan evt ook, bij een mooi voorstel. Bijvoorbeeld een Digitone II, een Tempera, een Morphagene of Bruxa met bijbetaling, etc.

Prijsverlaging naar 775, maar dat is het wel, de bodem.

En voor alle duidelijkheid: dus inclusief de decksaver ook! En voor Nederland geldt: gratis aangetekend verzenden.

Back