Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
technics 1200 mk2 strart stop werkt niet. Weet iemand hoe het wel kan werken hoop dat iemand me hier kan helpen thanks alvast
Er zijn al wat tips gegeven maar het terugdraaien nadat de platter stopt is ook niet zoals t hoort. Kan zijn dat de SL niet waterpas staat of t door de defecte Start/Stop komt maar daar zou ik ook nog even naar kijken.
Ja heb al echt veel door gemeten.op het board. Maar alles werkt ik denk dat puls stuk is maar nieuwe bestellen denkIk weet niet of t een puls is of echt een schakelaar…in t eerste geval zit je probleem mogelijk op een print?
hier misschien iets waard:
Ja heb al echt veel door gemeten.op het board. Maar alles werkt ik denk dat puls stuk is maar nieuwe bestellen denkIk weet niet of t een puls is of echt een schakelaar…in t eerste geval zit je probleem mogelijk op een print?
Ja ik ga weer verder onderzoeken lang leven de electronicaIk weet niet of t een puls is of echt een schakelaar…in t eerste geval zit je probleem mogelijk op een print?

ja ik ga dat ook even checken bedankt nogEr zijn al wat tips gegeven maar het terugdraaien nadat de platter stopt is ook niet zoals t hoort. Kan zijn dat de SL niet waterpas staat of t door de defecte Start/Stop komt maar daar zou ik ook nog even naar kijken.
oke en dat doe je door middel van de arm af te stelllen zeg maar?terugdraaien vd platter (heel even) is de rem die te fel staat. je moet m afstellen en erna testen met een plaat op de platter. De draaiende kracht (en remkracht instelling) is uiteraard afh vd (slip)mat en plaat op de platter. Als de platter voor en achteruit blijft draaien bij een stop heb je een ander probleem dan t afstellen vd rem.

ja ik heb hem gevonden ik ga er binnenkort even aan draaie moet alleen kijken hoe ik dat moet afstellen zeg maarnee de remkracht regelen doe je door een vd pots onder de platter af te regelen. Daar moet enkel de platter voor opgetild worden. Je kan er (voor zover ik herinner) zo aan. De andere pot regelt het nulpunt vd pitch(fader) - ik dacht dat 't 'VR' en n getal is. Maar beetje google fu en je hebt t vast even vlot als ik t vond.