Synthesizers / Gear en de im/export discussie

Genoeg europese of iig niet-US synth spul te vinden. Het probleem alleen is, als de amerikaanse markt minder loopt voor die bedrijven, moeten ze de kosten toch ergens compenseren. Of anders, als de amerikaanse spullen sterk in prijzen stijgen, hoe ethisch zijn die bedrijven dan voor wat betreft winstmaximalisatie.

Zelfs voor de (nu nog) amerikaanse bedrijven is het eigenlijk ook niet helemaal helder. Is Moog nog een US bedrijf of niet?

Het Letse Erica Synths werkt veel samen met het Nederlandse 112dB (Nightverb, Steampipe, Echolocator).

En net zoals de rest van de bewuste medemensen hier op t forum laat ik die avocados lekker staan en vervang dat voor lokaal gekweekt dierlijke eiwit/vet bronnen...

Wacht niet langer

Ik zit op een nederlandse synth te wachten :D

Wacht niet langer deel II:
Implexus_vooraanzicht_uitwitte-achtergrond-e1594823297209.png

Ja, dat moeten we nog kwijt. En waarom niet, waar hebben we tegenwoordig nog staal voor nodig, alles is tegenwoordig toch gemaakt van plastic.

;)

Ik gok dat Ulli ook lekker heeft geslapen nu Trump heffingen op elektronica plots weer uitsluit.

Oei wat een sensatie krant is me dat. Lijkt wel op “het laatste nieuws” in belgië. Kan je dat lezen zonder boos te worden?

De Telegraaf is ontworpen om blanke boomers boos te maken. Da's hun business model.

Ik kijk alleen nog maar fake News. Lees net dat iemand in april schreef dat uien een grondstof is, dus weer wat geleerd! Misschien dat Apple of Samsung dat binnenkort in hun tel’s gaan gebruiken. Lekker milieUI- bewust 🤡

Back