• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC Live 1 + extras

Prijs
600 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

ArtVark

Ingeburgerd
MPC Live Mk 1, met Magma case, 120 GB SSD, 16Gb SD kaart en een verzameling expansions en sample packs (ongeveer 35 van drums to strings) van mpc-samples.com (ik kan dat account omzetten naar ander email address)
Gebruikt maar gewoon goede staat, geen krassen op scherm of zo.
1 probleem, dat vaker schijnt voor te komen, is dat je projecten en dergelijke niet op de interne opslag op kan slaan. Dit schijnt een bekend probleem te zijn en ik heb wel mogelijk oplossingen gezien maar nooit de moeite genomen gezien dat je niemand ooit op de interne opslag op slaat (kan je niet bijkomen vanaf computer).
En Ikea 'tablet stand' erbij waar hij mooi op past :-)

voorkeur voor afhalen

Attachments

• 20250406_210426.jpg
    20250406_210426.jpg
    188,7 KB · Bekeken: 161
  • mpcsamples.jpg
    mpcsamples.jpg
    94,3 KB · Bekeken: 153
Heb me ondertussen gerealizeerd dat er geen echt probleem was met opslaan op Internal Storage, die was gewoon vol... doh... aan het opruimen, kan weer opslaan.

Back