Gloomy/Gloomer - "Twin Portals 2222"

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Nieuwe track (final Mix) online: Gloomy – Twin Portals (22:22)
Een vergeten project uit 2018, teruggevonden in 2025…
Geboren in de twilight zone tussen Gloomer & Gloomy.
Nu eindelijk gloomyfied.

Luister bewust. De boodschap zit erin gecodeerd.

➡️ YouTube:

⬇️ Gratis download op SoundCloud:

Ben benieuwd naar de meningen :)

Glooms

Zijn dit nou meerdere nummers achter elkaar geplakt ofzo? Snap dit concept niet zo goed. Rond 13.54 klinkt t bovendien vals en uit de maat 😳

Zijn dit nou meerdere nummers achter elkaar geplakt ofzo? Snap dit concept niet zo goed. Rond 13.54 klinkt t bovendien vals en uit de maat 😳

Hey, bedankt voor het luisteren en je eerlijke feedback!

Het klopt inderdaad dat dit nummer geen traditionele trackstructuur volgt. Het is eigenlijk een soort sonische reis, een collage van ideeën en sferen die ik tussen 2018 en 2025 heb verzameld en samengebracht. Dus ja, het kan aanvoelen als meerdere stukken achter elkaar, en dat is ook een beetje de bedoeling: portals, overgangen, lagen.

Rond 13:54: goeie oor! Er zit daar inderdaad wat dissonantie en ritmische verschuiving, deels expres om dat "vervormde portaal"-gevoel te versterken. Maar ik begrijp dat het niet voor iedereen werkt.

Apprecieer je comment thnx!

Gloomy

Met welke apparatuur is dit gemaakt?
En waar komen de vocals vandaan?

Hey @BasicSystem , dank je wel voor te luisteren en je feedbackje.

De track is gemaakt met FL-studio. En ik heb FL-generatoren gebruik om plaats te sparen. Het is een gigantisch groot project geworden.

Die vocals had ik nog ergens op een HD gevonden, ik denk wel dat ik daarvoor betaald heb.

Thnx again,

Gloomy

Het is een heel avontuur, ik trek die variatie wel.
De tweede helft beviel het meest!

28 April. Release op Spotify & alle major platformen. Gloomy's "Twin Portals 2222"

Gloomy'fication).jpg

:verkoght:

Dank je wel @Montfrooij , het mixen van deze lange track was echt een titanenwerk. Fijn dat je zoveel feedback geeft op andere forumleden ook :)

Gloomy :)

Back