Roonan - Fragments of a broken hart

Roonan

Lang lid

Na 30 jaar kan ik eindelijk over een zanger beschikken die precies doet wat ik wil :okdan:
Gelijk maar even een rete goeie dance track gemaakt.
Normaal raffel ik tracks af, maar hier heb ik best lang aan gewerkt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Voor het beste resultaat knetter hard afluisteren :D

Mooi gedaan hoor!
Goed opgenomen, goede breaks en mooie stem.
:okdan:
Thanks! Ik merk zelf dat de mix goed vertaald naar de diverse speakers thuis, auto, telefoon. Misschien de stem iets te dominant, maar dat is zo verholpen. Kan echt hard zonder dat er iets overstuurd raak. Er zitten vele plugins op de tracks die allemaal een klein stukje doen. De mastering doe ik met Flow mastering van Softube. Werkt erg goed naar mijn mening.

Goeie shit man! Lekkere vocal, stem lijkt erg op Thomas Azier.

Zal naar meer smaken! Ga je vaker samenwerken met deze Guy? 👍

Hola ,

mooie track :halleluja
Niets doen aan de stem!
Waarom ,,omdat de meeste mensen denken als een instrument de zanger moet je goed horen met de tekst:luv:
ik erger mij ook op TV er is niets te verstaan.
en ik neem mijn hele leven al stemmen op

Groeten van Andreos:)

Hola ,

mooie track :halleluja
Niets doen aan de stem!
Waarom ,,omdat de meeste mensen denken als een instrument de zanger moet je goed horen met de tekst:luv:
ik erger mij ook op TV er is niets te verstaan.
en ik neem mijn hele leven al stemmen op

Groeten van Andreos:)
Thanks. Dan laten we het zo. Ik heb best veel gedaan om de mix strak te krijgen en dat lijkt goed gelukt, want op alle systemen waar ik het op afspeel klinkt het goed. Ook op hoog volume blijft het strak.

Very nice met vocalen! :okdan: Vind dat het met een goede song, dwz je begint met text en basic harmony en dan songtext schrijven en zingen dat dingen zoals arrangement en productie veel meer van zelf gaan (is mijn ervaring). Ben benieuwd naar de volgende van jullie samen.

Very nice met vocalen! :okdan: Vind dat het met een goede song, dwz je begint met text en basic harmony en dan songtext schrijven en zingen dat dingen zoals arrangement en productie veel meer van zelf gaan (is mijn ervaring). Ben benieuwd naar de volgende van jullie samen.
Zeker weten. Heb dat altijd gemist. Nu voelt het pas compleet 🥰

Back