Eurorack is toch niet iets voor mij. Onderstaande mag weg (alles is nieuw gekocht):
- Bwhringer eurorack rack - 60 euro
- Expert Sleepers ES-3 - 150 euro
- Erica Link: 30 euro
- Doepfer A-124 Wasp filter SE : 50 euro
Doosjes zitten er volgens mij nog bij.
Alles in 1 koop 250 euro!
Daarnaast
Soundcraft K3 met CPS 285 voeding
Was een 48 kanaals. Iemand heeft hem verbouwd tot 24 kanaals. (. 2 delen) Alles werkt behalve de mastersectie. Vu gaf geen goede weergave. Ik heb het broodje er even uit en in gedaan maar toen werkte het linkerkanaal niet meer. Waarschijnlijk een aansluiting, geen idee. Er komen veel losse broodjes bij als backup.
Kan in ieder geval voor onderdelen verkocht worden maar je zou ook de group outs ipv de mastersectie kunnen gebruiken en dan werkt het ook.
- volledig modulair ( ideaal voor onderhoud, je kan gewoon doorwerken)
- 8 bussen,
- 8 switchable pre/post auxen,
- inserts zijn post en pre te switchen en hebben aparte connectoren voor send en return,
- alle ingangen kunnen hi-z signalen aan ( handig voor returns van pedalen),
- 4-band semi-parametric equalizer met HF and LF en kunnen geswitched worden tussen shelving and bell.
- aux 1 kan fungeren om je direct outs te mixen
100 euro
- Bwhringer eurorack rack - 60 euro
- Expert Sleepers ES-3 - 150 euro
- Erica Link: 30 euro
- Doepfer A-124 Wasp filter SE : 50 euro
Doosjes zitten er volgens mij nog bij.
Alles in 1 koop 250 euro!
Daarnaast
Soundcraft K3 met CPS 285 voeding
Was een 48 kanaals. Iemand heeft hem verbouwd tot 24 kanaals. (. 2 delen) Alles werkt behalve de mastersectie. Vu gaf geen goede weergave. Ik heb het broodje er even uit en in gedaan maar toen werkte het linkerkanaal niet meer. Waarschijnlijk een aansluiting, geen idee. Er komen veel losse broodjes bij als backup.
Kan in ieder geval voor onderdelen verkocht worden maar je zou ook de group outs ipv de mastersectie kunnen gebruiken en dan werkt het ook.
- volledig modulair ( ideaal voor onderhoud, je kan gewoon doorwerken)
- 8 bussen,
- 8 switchable pre/post auxen,
- inserts zijn post en pre te switchen en hebben aparte connectoren voor send en return,
- alle ingangen kunnen hi-z signalen aan ( handig voor returns van pedalen),
- 4-band semi-parametric equalizer met HF and LF en kunnen geswitched worden tussen shelving and bell.
- aux 1 kan fungeren om je direct outs te mixen
100 euro
Attachments
Laatst gewijzigd: