Blue Prince - Original Soundtrack

trigg

Brass Intelligence
Heb de afgelopen 1,5 jaar gewerkt aan een hele atmospherische soundtrack voor de game Blue Prince

OST-albumcover 3000x3000 (1).jpg
De originele soundtrack (OST) met 32 tracks en meer dan 2 uur aan muziek is nu op Bandcamp te vinden.
Komt binnenkort ook op streaming diensten beschikbaar.

Voor alle gamers onder ons hier een review van de game; de reacties zijn positief!

Nog wat synth-gerelateerde informatie:
Omnisphere was mijn grote vriend bij het maken van deze muziek. Daarnaast hoor je hier- en daar een OB6 en een Prophet 10.

Was alles bij elkaar een hoop werk, maar erg vet om te doen!

Wow !!! Wat gaaf !
Ik vind het echt een fantastisch spel.
En de atmosferische muziek viel me al op.
Erg eerie. Heel goed gedaan.

En dan wat een mooie verrassing dat het door een Nederlander gemaakt is !!

Supertof dat je de muziek voor een game hebt gemaakt, eentje die het best wel goed doet op Steam zelfs. :okdan:
Ik herken de stijl van je SF contest inzending. Erg smaakvol allemaal.

Hoe ben je in contact gekomen met de makers van het spel?
Ik heb weleens een beetje rondgeneusd op Discord enzo en gezien dat er superveel game projecten zijn waar je als muzikant mogelijk bij aan kunt sluiten, maar dit is tenminste een daadwerkelijke, succesvolle release van een game geworden i.p.v. een of ander hobby projectje dat mogelijk nooit echt van de grond komt.

Laatst gewijzigd:
ik ben niet zo van de puzzle games

Pas maar op dan. Dit een echte puzzle game. Als in, leg pen en papier maar vast klaar. Die heb je echt nodig.
In tijden niet meer zo'n gave puzzle game gespeeld. Heerlijke game.

Top werk, perfecte match voor het spel! :okdan: Mijn favoriete track tot nu toe is als je de boiler activeert.

Gisteren kamer 46 bereikt, maar ik blijf nog even doorgaan. Nog veel geheimen te ontsluieren.

Jaartje later doen we nog een paar unreleased tracks!

Back