BastardPower
Stamgast
Om voor samenspel stukken te oefenen zoek ik een heel simpel looper appje, liefst gratis, voor Android.
We krijgen een stuk in de les wat we gaan spelen.
Ik zoek dan op YouTube een versie daarvan waarop ik kan meespelen.
Het zijn vaak meer jazz, soul of funk stukken, maar die artiesten gaan al vaak snel improviseren waardoor ik moeilijk kan meespelen.
Meestal is er echter wel een stuk van het liedje wat ik zou kunnen loopen om daarop te oefenen.
Met PipePipe voor Android kan ik het geluid van het filmpje downloaden.
Met VLC kan ik loop markers zetten, maar die zijn niet altijd precies en worden ook niet bewaard.
Ik zoek dus een app waar ik het liedje kan inladen en eenvoudig de loop points mee kan zetten, desnoods beetje aanpassen en bewaren.
Iemand een idee?
Mag desnoods ook voor iPad of iPhone.
We krijgen een stuk in de les wat we gaan spelen.
Ik zoek dan op YouTube een versie daarvan waarop ik kan meespelen.
Het zijn vaak meer jazz, soul of funk stukken, maar die artiesten gaan al vaak snel improviseren waardoor ik moeilijk kan meespelen.
Meestal is er echter wel een stuk van het liedje wat ik zou kunnen loopen om daarop te oefenen.
Met PipePipe voor Android kan ik het geluid van het filmpje downloaden.
Met VLC kan ik loop markers zetten, maar die zijn niet altijd precies en worden ook niet bewaard.
Ik zoek dus een app waar ik het liedje kan inladen en eenvoudig de loop points mee kan zetten, desnoods beetje aanpassen en bewaren.
Iemand een idee?
Mag desnoods ook voor iPad of iPhone.