Is there light at the end?

SanderSwi

Ouwe rot
was eigenlijk vooral bedoelt om mijn nieuwe viool/chello preset te testen maar vond em toch wel goed genoeg om te posten ondanks een paar kleine speel foutjes.
goed zwaar stukje weer, deze keer over het naderen van het einde van het leven en de reflectie/wetenschap van de mooie dingen die je gemaakt hebt en achterlaat voor de rest van de mensheid die je volgt

Altijd leuk zo iemand bezig te zien met leuke gear. De track op zich is me wat traag, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Bedankt voor te delen, Sander.

Gr.

Gloomy

Altijd leuk zo iemand bezig te zien met leuke gear. De track op zich is me wat traag, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Bedankt voor te delen, Sander.

Gr.

Gloomy
bedankt voor het luisteren, hij is inderdaad erg traag en zwaar met het idee dat iemand die zijn einde voelt aankomen over het algemeen ziek in bed zal liggen of erg oud zal zijn

verder ook niet perse muziek die ik zelf aan zou zetten :P maar hij paste goed bij de preset die ik gemaakt had

bedankt voor het luisteren, hij is inderdaad erg traag en zwaar met het idee dat iemand die zijn einde voelt aankomen over het algemeen ziek in bed zal liggen of erg oud zal zijn

verder ook niet perse muziek die ik zelf aan zou zetten :P maar hij paste goed bij de preset die ik gemaakt had
Mooi stuk! En alles is relatief. Het is zeker nog geen dark ambient. Wat dat betreft is het nog best luchtig :D

Mooi stuk! En alles is relatief. Het is zeker nog geen dark ambient. Wat dat betreft is het nog best luchtig :D
dank je! daarom ook *light* at the end die voegt toch wat positiefs erbij toe

en vooral een andere manier van duister denk ik, deze speelt meer in op emoties terwijl dark ambient je over het algemeen vooral heel klein en insignificant laat voelen tussen grote machines/drones

Back