At the Clone Boutique - dance/house/club

Tukker

SyntherKloas
Video gemaakt met video van derden bij een iets ingekorte versie van 'At the Clone Boutique' van 'Crossing rivers'.

Mooi kabbelend nummer, persoonlijk een beetje monotoom, maar dat bederft mijn pret niet. Het einde zou ik anders aangepakt hebben. Succes ermee.
Groetjes,

Gloomy :)

Thanks ppl. Gewoon: een no-nonsense groove...beetje geënt op Quazar en vroege club klanken uit mijn wilde jaren... ;)

Inderdaad nice vibe; deze video valt bij mij meer in de smaak. Bronnen? Gebruikte elektronice? Care to share?

Thanks! Video komt van Pexels.com en de klanken zijn voornamelijk Arturia AnalogLabs.

*electronica uiteraard

Okay, dank om te antwoorden!

Arturia AnalogLabs is eindeloos 🙂↕️

Graag gedaan. Ja, Analog Labs -zelfs de meest basale versie die ik heb bij de MiniLab- is idd weergaloos. Wel érg zwaar voor mijn oud iMac en ik kan er niet veel zelf klanken mee bouwen. Maar met de gratis klanken uit expansie packs kun je ook ongelofelijk veel.

Dank je. Nee: 'Crossing rivers' is het album. Ik breng dingen uit onder de naam Gandavon.

Best leuk maar waarom maar een half nummer?
Zelfde als bij 'Fractals': een 'excerpt' of ingekort nummer...omdat helemaal van video voorzien nu (nog) niet kan en ik mensen naar Bandcamp wil doorsturen. Het is allemaal leuk, maar de kids groeien hard en mijn kunst kost wat...

Mooi kabbelend nummer, persoonlijk een beetje monotoom, maar dat bederft mijn pret niet. Het einde zou ik anders aangepakt hebben. Succes ermee.
Groetjes,

Gloomy :)
Thanks. Ik was bang dat ik er teveel variatie in had gestopt! lol Het volledige nummer loopt nog uit in een jazzy achtig piano solo-tje.

Back