• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht AIAIAI TMA-2 Studio Wireless+ draadloze koptelefoon (nieuw)

Prijs
175 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

cmdz

Ouwe rot
Gekocht in dec 2024 bij Hifi-klubben, factuur heb ik erbij en alle toebehoren (behalve de doos, die heb ik niet meer). Dus nog volop garantie!

Sindsdien 1 keer opgeladen en getest (rookvrij huis). Werkt prima, maar voor mij overbodig aangezien ik al 3 beyerdynamic koptelefoons heb en de draadloze features voor mij niet nodig zijn.

Alle synthfluencers gebruiken dit ding zo'n beetje, oa Ricky Tinez, om een goede reden;
Erg comfortabele koptelefoon met de laagste draadloze latency die er maar is! Nieuw 279 euro, dus doe er je voordeel mee!

Op te halen in Amsterdam Zuid, PM me bij interesse, verzenden kan evt ook.

Attachments

• Screenshot 2025-05-07 at 09.39.38.png
    Screenshot 2025-05-07 at 09.39.38.png
    1,1 MB · Bekeken: 117
Back