Video performance Casio WK 7600 - Jazz - Swing

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Nog een video gisteren gemaakt van een track die ik heb gecreëerd met de Casio Wk 7600. Stijl die ik gebruikt heb, is uit de Jazz/European afdeling van het keyboard genaamd Swing.
Heel simpele melodie, vooral omdat de stijl wat vlug was namelijk 216 BPM denk ik.

Niet om lullig te doen, maar de Casio WK 7600 is toch een keyboard en dit een synthforum?

Ik bedoelde het meer vanuit interesse, ik ben niet zo thuis in keyboards en vroeg me gewoon af of er ook iets van een synth engine in de Casio zit waarmee je sounds kunt bouwen of iets dergelijks. Juist omdat je op een synthforum post had ik verwacht dat er zoiets in zou zitten omdat je het anders waarschijnlijk op een keyboardforurum had gepost. Dus als je het verkeerd opvat vind ik dat jammer.

Niet om lullig te doen, maar de Casio WK 7600 is toch een keyboard en dit een synthforum?

Ja, met Jimmy moet je je tong 10x ronddraaien voordat je wat zegt. Goed nadenken hoe je hem benadert, want hij is een heel speciale jongen.

Ik vond'm heel leuk Jimmy. Top!

Gloomy

Hoor je mij niet zeggen hoor. Maar als jij het zo opvat moet je dat vooral doen. Je hebt wel hele lange tenen in ieder geval. Maak lekker de muziek die je wilt en maak je niet zo druk om een vraag van mij. Als jij dingen verkeert interpreteert moet je dat verder zelf weten natuurlijk, ik lig er niet wakker van in ieder geval.

Back