Gloomy - A New Dawn (Trance)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
🌌 Onthul de Goddelijke Visie met "Gloomy's A New Dawn" 🌌

Stap in een transcendente reis met de bonustrack "A New Dawn" van mijn nieuwste release, Pr0t. Geïnspireerd door de hemelse openbaringen van The Book of Enoch, weeft dit nummer een sonisch tapijt van een herboren wereld, waar sterren zingen, wonden helen en de rechtvaardigen in harmonie wandelen met de hemelen. Perfect afgestemd op Jay30k’s The Book of Enoch, zal "A New Dawn" ook als bonustrack verschijnen in zijn project, waarbij onze visies samenkomen in een hemelse viering.

Sluit je aan bij ons voor de kosmische première: The Book of Enoch van Jay30k verschijnt op YouTube om 20:00 op 5 juni, gevolgd door de première van het volledige album Pr0t met "A New Dawn" om 21:10. Laat de trancevibraties je meenemen naar een nieuwe hemel! ✨

#BookOfEnoch #Trance #TranceMusic #Enoch #Heaven #Pr0t

LYRICS "A New Dawn":

In a final vision
Enoch saw a new heaven
A world reborn under God’s grace

The stars shone brighter
Their light a song of joy the earth sang
Its wounds healed by the loyalty of the righteous
Who lived in harmony
With the heavenly luminaries

Gratis download op SoundCloud als je klikt op "...More":

Ook op YouTube:

:dj:

Hele fijne tune maar die stem had er van mij wel uit gemogen.

Hey @Dilago thnx a heap, my friend. Maar je moet weten dat deze track als bonustrack wordt gebruikt op de nieuwe EP van Jay30k "The book of Enoch", daar past deze perfect in. Tevens gebruik ik deze als bonustrack voor mijn nieuw album "Pr0t". 't is niet zomaar een stem, weet je. Het past allemaal goed samen. Maar ik begrijp je wel. Ik zal het doorgeven aan Erik.

Thnx again, Gloomy :)

Hey @Dilago thnx a heap, my friend. Maar je moet weten dat deze track als bonustrack wordt gebruikt op de nieuwe EP van Jay30k "The book of Enoch", daar past deze perfect in. Tevens gebruik ik deze als bonustrack voor mijn nieuw album "Pr0t". 't is niet zomaar een stem, weet je. Het past allemaal goed samen. Maar ik begrijp je wel. Ik zal het doorgeven aan Erik.

Thnx again, Gloomy :)
Ja, zonder stem wordt het lastig iets over (H)enoch zijn boek uit de doeken te doen. En ik begrijp en hoor wel dat het niet zomaar een stem is die daar wat over vertelt. Eerlijkheidshalve heb ik niet aandachtig geluisterd naar wat hij inhoudelijk zei. Zal nog eens luisteren.

Hele fijne tune maar die stem had er van mij wel uit gemogen.

Deze inhoud is goed, dus sta me toe mijn eerdere bericht te rectificeren want deze boodschap verwijderen zou spijtig zijn.

Een nieuwe hemel maakt de eerste hemel oud en wat oud is is nabij de verdwijning.
En een herboren wereld is opgestaan uit de dood, want om opnieuw geboren te worden moet men eerst sterven.

Last edited by a moderator:
Lekker oldskool sfeertje!
Ik zit de laatste tijd ook weer helemaal in die oude trance-sounds.
Nice hoe die clap erin komt met wat ruis/sidechain – ik hou echt van dat effect, vooral bij die classic trance vibes :)

Lekker oldskool sfeertje!
Ik zit de laatste tijd ook weer helemaal in die oude trance-sounds.
Nice hoe die clap erin komt met wat ruis/sidechain – ik hou echt van dat effect, vooral bij die classic trance vibes :)

Thanks @bebenzomusic , leuke feedback. Heel erg bedankt voor te luisteren en een commentje na te laten. Enne, ja, ik ben ook ietwat blijven hangen in de retro-Trance.
Fijne dag nog !

Gloomy :)

Back