Yamaha PSR SX700 - Allerlei genres

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Ik heb besloten het toch maar bij de Yamaha te houden sinds ik daar eigenlijk tienduizenden user styles op heb en daar zit wel af en toe iets goeds tussen.
Dat keyboard is ook wat duurder: 1300€. De stijlen klinken dus ook veel beter.
Ik edit het geluid met neutron 4 en master het met Landr Mastering Pro.

Heb vijf akkoordenprogressies gedropt en zal ze hier delen.
Zijn zowel onboard als user styles.

En weer alles weg. Hele forum Staat vol Met van die leeggehaalde topics met dan een hele omschrijving van het weggehaalde. Niet alleen zonde van webspace (iemand betaald hiervoor he?!) maar ook zo de van m’n tijd om die lege rommel steeds aan te klikken. Waarom doe je dit toch telkens weer?

Echt elke gedachte fart gaat online, met toekomstplannen en al het getwijfeld uit het verleden, en een week later gooi je alles weer om en haal je alles offline. Verzin ff een andere hobby man :/

En weer alles weg. Hele forum Staat vol Met van die leeggehaalde topics met dan een hele omschrijving van het weggehaalde. Niet alleen zonde van webspace (iemand betaald hiervoor he?!) maar ook zo de van m’n tijd om die lege rommel steeds aan te klikken. Waarom doe je dit toch telkens weer?

Echt elke gedachte fart gaat online, met toekomstplannen en al het getwijfeld uit het verleden, en een week later gooi je alles weer om en haal je alles offline. Verzin ff een andere hobby man :/
Soms gaan mensen door een moeilijke periode. Zal ik een andere hobby zoeken, zoek jij dan een betere manier om jezelf duidelijk te maken tegenover anderen.

alsof je moeilijk periode ervoor zorgt dat je alles weghaalt. Laat gewoon staan en ga niet meteen zielig lopen doen. Wat heeft een moeilijker periode nou met Posts weghalen te maken dan? Ik voel me slecht, dus alles offline?! Slaat nergens op.

Gewoon posten en laten staan, of niet posten. Maar dit, zo’n 1000 keer alles weghalen is nutteloos, plaats dan niets.

En met ander hobby zoeken bedoel ik dus niet dat je moet stoppen met muziek maken ( ongetwijfeld dat je dat denkt) maar puur dat plaatsen en weghalen, dat is de hobby waar je mee moet stoppen.

Soms gaan mensen door een moeilijke periode. Zal ik een andere hobby zoeken, zoek jij dan een betere manier om jezelf duidelijk te maken tegenover anderen.
Misschien moet het forum eens eerder beginnen nadenken over het feit dat men posts niet zelf kan verwijderen of bewerken. Als ik ze zou kunnen bewerken zou het al makkelijker worden maar eens iets erop gezet heb je vijf minuten ofzo om het te bewerken. Ook je eigen posts kunnen verwijderen zou handig zijn.

Maar ge hebt gelijk, het zal allemaal wel alleen aan mij liggen. Ge hebt zeker een punt maar ik kan er ook niet aandoen dat ik door minder goede periodes ga en dan heel onzeker word. Tis goed dat ge achter begrip zoekt omdat iemand geld betaald. Het zou nog beter zijn als ge voor begrip zoekt waarom mensen bepaalde dingen doen.

Ik ben blij dat geld boven een mens staat in uw ogen.

alsof je moeilijk periode ervoor zorgt dat je alles weghaalt. Laat gewoon staan en ga niet meteen zielig lopen doen. Wat heeft een moeilijker periode nou met Posts weghalen te maken dan? Ik voel me slecht, dus alles offline?! Slaat nergens op.

Gewoon posten en laten staan, of niet posten. Maar dit, zo’n 1000 keer alles weghalen is nutteloos, plaats dan niets.

En met ander hobby zoeken bedoel ik dus niet dat je moet stoppen met muziek maken ( ongetwijfeld dat je dat denkt) maar puur dat plaatsen en weghalen, dat is de hobby waar je mee moet stoppen.
Nogmaals, leer uzelf beter uitdrukken. Ge weet niet waar ik mee sukkel en als ik het u zeg dan doet ge het af als onzin. Leer begrip hebben voor mensen inplaats voor geld.

Je probeert je met je tranentrekmanipulatie in een slachtofferrol manoeuvreren. Moet je niet doen. Slaat nergens op. Wat ik niet zeg is dat geld boven mensen gaat, maar wel dat iemand betaalt om jou de gelegenheid te geven om ergens gebruik van te maken. Jij maakt er op een andere manier gebruik van dan gebruikelijk is, dus vandaar mijn oproep om dingen te nu laten staan. En dan komt het gewoon neer op t feit; iemand betaalt ervoor, en jij gaat er achteloos mee om. (Want t is jouw verantwoordelijkheid niet)

Of; zorg dat je zeker weet dat ie blijft, of post t nog niet tot je t zeker weet.

Dit is een forum, ik ken de persoonlijke omstandigheden van mensen niet, en daar kan ik ook geen rekening mee houden. Dus als je wil dat ik. (Of anderen) je handje beet gaan houden, ben je aan t verkeerde adres.

nogmaals jouw situatie, hoe vervelend ook, heeft niets te maken met jouw 38.000 lege Posts. Dus wordt niet meteen compleet moordlustig als iemand iets tegen je zegt, maar lees wat er staat ipv alleen maar een rode lap te zien…

Laatst gewijzigd:
Back