Destiny Plus Intros Programma 900 2.0 Harmonic Musical Computer

Features:

Destiny Plus heeft de Programma 900 Harmonic Musical Computer 2.0 geïntroduceerd, een boetiekinstrument met 6 polytonale stemmen, elk met oneven harmonische, even harmonische, harmonische partials, harmonische tilt en fundamentele frequentieregeling.
2.695,- GBP
  • Four quadrant multiplication of individual voices
  • x32 complex gestural cv buffers allowing 6 min cv recording windows for all x32 mod destinations and voice envelopes
  • Individual modes for speed and attenuation for each x32 gestural cv buffer.
  • 3000 note MIDI record buffer and looper.
  • X3 location A-B-C / pan controls
  • MIDI matrix and per note function assign
  • Spectral state morphing and harmonic lock
  • 9 DSP algorithms
  • Meer info: Destiny Plus Programma 900, this Synthesizer is a super complex harmonic musical computer

Attachments

• programma-900-synthesizer.jpg
    programma-900-synthesizer.jpg
    92,7 KB · Bekeken: 7.482
Hier moet je of behoorlijk veel drugs binnen hebben of goed gezopen hebben wil je het een beetje leuk vinden. Persoonlijk vind ik het een hoop herrie voor heel veel geld.

Deze erachter en je bent in één keer klaar... ambient for eternity.

Foto en video laten 2 verschillende versies zien?

De video is kennelijk van het oudere model, hier een recente video van wat blijkbaar de 2.0 versie is:

Zal wel leuk zijn om even met te spelen, maar dat het qua geluiden zo bijzonder is? Niet voor 2695 pond, denk ik.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Handig als je subsidie aan wil vragen. Wel je moeilijke bril en serieuze gezicht opzetten als je naar het loket gaat.

Heel gaaf ding, maar aan die prijs, zul je idd aan de subsidie bedelstaf moeten.

Leuk ding, prijzig en voor dit soort geluiden voldoet een aantal softsynth's voor mij meer dan genoeg.Goedkoper maar probleem is dat softsynth's na verloop van tijd niet meer worden ondersteund door het besturingssysteem.
Mijn Absynth5 werkt nog altijd perfect op een M4 en die wordt al een eeuwigheid niet meer ondersteund.

Hier moet je of behoorlijk veel drugs binnen hebben of goed gezopen hebben wil je het een beetje leuk vinden. Persoonlijk vind ik het een hoop herrie voor heel veel geld.
haha…ik ben het hier wel mee eens. Waarom laten ze bij dit soort apparaten meestal alleen noise en random dingen horen? Volgens mij kun je er veel muzikalere/toegankelijkere/melodischere dingen uithalen.

Volgens mij kun je er veel muzikalere/toegankelijkere/melodischere dingen uithalen.

Ja, maar dat kan op talloze andere synths die veel minder kosten ook. Dat is juist een beetje het probleem, waar dit soort synths uniek/goed in zijn valt vaak niet in het prettig aanhoorbare spectrum. Maar voor toegankelijkere geluiden zijn al duizenden andere opties.

Ja, maar dat kan op talloze andere synths die veel minder kosten ook. Dat is juist een beetje het probleem, waar dit soort synths uniek/goed in zijn valt vaak niet in het prettig aanhoorbare spectrum. Maar voor toegankelijkere geluiden zijn al duizenden andere opties.

Klopt wat je zegt, maar ik denk dat er toch wel iets mooiers uit deze synth the halen valt. Je zou beide dingen kunnen demonstreren zodat je een wat breder beeld krijgt van dit apparaat. Dit geldt ook voor veel modulaire synth demos, vaak veel noise en random dingen. Ik zou het ook graag in een muzikale context horen.

Ze mogen Auteurrechten betalen aan Vink.

Back