Dozart - Under Water

Heel erg goed geproduceerd. Maar er gebeurt zoveel man, zoveel bliepjes. Eerlijk gezegd is het mij te "bruut"/teveel. Hij duurt ook erg lang, maar ik heb geluisterd.

Succes ermee!

Gloomy :)

Ik vind al die geluidjes en details wel vet. Geen idee hoe je dat allemaal doet. In verhouding met de gemiddelde psytrance zijn ze wel erg op de voorgrond komt de kick/bas iets minder door.

Bij deze track vond ik het vooral heel belangrijk om zo goed mogelijk echt een onderwatersfeer te scheppen. Dus zo open en helder mogelijk, maar ook weer niet té natuurlijk. De kick moet de track goed dragen, maar ook zeker niet te overheersend dat het afbreuk doet aan de onderwatersfeer. Het moet je als het ware onderdompelen en reisje onder water zijn dat vanzelf beelden oproept.

Wellicht kan er hier en daar nog wel ietwat meer rust in als ik jullie zo lees. ;) Al zou ik eigenlijk niet zo goed weten waar of hoe haha

Oké. Kick en bass wat hoger in volume gezet. Paargeluidjes wat subtieler. Break iets vloeiender gemaakt. En nu moet ik ff weg. Maar volgens weer beter zo. Hopelijk... :)

Back