Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hahaha. Oké dan.Lollig trackje.
Je kan horen dat je plezier hebt gehad dit te maken.
Verder over je aankondinging:
Over jezelf praten in de derde persoon, ook wel illeïsme genoemd, is een techniek waarbij je naar jezelf verwijst met "hij", "zij" of je eigen naam in plaats van "ik". Dit creëert psychologische afstand, wat stress vermindert, emotionele regulatie verbetert en zorgt voor meer rust en zelfbeheersing. Het helpt bij het objectief beoordelen van eigen acties.
Hier zijn de belangrijkste aspecten van praten in de derde persoon:
Kortom, het is een effectieve "derde-persoon-truc" voor stressmanagement.
- Emotionele regulatie en stressvermindering: Door jezelf te distantiëren, worden de hersendelen die verantwoordelijk zijn voor emoties minder actief, wat helpt om stress te kalmeren. Het is effectief bij het reflecteren op pijnlijke of stressvolle ervaringen.
- Verbeterd zelfvertrouwen en focus:
Onderzoek suggereert dat spreken in de derde persoon (of tweede persoon) het zelfvertrouwen een boost kan geven en helpt bij het vasthouden van concentratie, vergelijkbaar met hoe topsporters zichzelf toespreken.
- Toepassing in dagelijks leven: Dit kan worden toegepast door interne dialoog of hardop praten, bijvoorbeeld: "Waarom is [Naam] nu overstuur?" in plaats van "Waarom ben ik overstuur?".
- Psychologische afstand: Het helpt om je minder te identificeren met directe emoties, waardoor je situaties kunt benaderen alsof ze over iemand anders gaan, wat leidt tot betere beslissingen.
- Misvattingen: Hoewel het soms wordt geassocieerd met narcisme of grootheidswaanzin (zoals historisch bij Napoleon of Caesar), is het in de psychologie vooral een nuttige techniek voor emotionele beheersing.
Zal je punten nog eens nalopen. Jaaaa, de track is nog niet eens 48 uur oud!23 sec., je EQ zal wel ergens pieken wellicht, kijk es na.
1'04 dat kan/mag beter, die overgang.
2'00" leuk, welk stutter-effect gebruikte je hiervoor?
Oehhh, deze kan beter gemixed worden, ik hoor frequenties die er niet horen te zijn.
Verder wel imposant, leuke verrassingen. Heel mss wat teveel verrassingen.
Denk dat je na een dag wel last hebt van ear-fatigue, morgen klinkt ie anders. En beter!
Succes,
Gloomy![]()

Dat op die 23 sec. snap ik niet helemaal wat daar voor speciaals zou gebeuren waar m'n EQ van zou pieken??23 sec., je EQ zal wel ergens pieken wellicht, kijk es na.
1'04 dat kan/mag beter, die overgang.
(en wees gewoon opnieuw weer kritisch als het moet)In dit geval is het gewoon een zorgvuldig getekende LFO-automation in serum LFO2'00" leuk, welk stutter-effect gebruikte je hiervoor?

Die komen we vast nog wel op 't spoor! Analyseer ze gerust voor me...Oehhh, deze kan beter gemixed worden, ik hoor frequenties die er niet horen te zijn.

Yeah, morgen finetunen!Denk dat je na een dag wel last hebt van ear-fatigue, morgen klinkt ie anders. En beter!
En tips zijn daarbij goed welkom!wat daar voor speciaals zou gebeuren waar m'n EQ van zou pieken??
een zorgvuldig getekende LFO-automation in serum LFO
Analyseer ze gerust voor me
En tips zijn daarbij goed welkom

25-27 seconden, die pad piekt een beetje, maar eigenlijk is dat muggenzifterij, so never mind.
Waauw zeg, daar moet ik me eens in verdiepen, want dat kan ik niet terwijl het razend interessant klinkt.
Als je me al de stems doorstuurt via wetransfer ofzo, dan zal ik het eens grondig analyseren. gloomer@mail.be
5'07" ga je ff buiten de lijntjes, maar dat is wellicht de bedoeling, want dat doe ik ook vaak.
Dat San Francisco-geluidje is nice!
Voilà.
Als ik nog 1 dingetje mag toevoegen, ik vind'm nog steeds erg druk. Té druk.
Succes vandaag,
Gloomsel![]()

Ja, ik hoor nu ook sowieso bij het opstaren van m'n track en 'm met frisse oren horen, dat die climax-lead eigenlijk een stukkie te hard stond5'07" ga je ff buiten de lijntjes, maar dat is wellicht de bedoeling, want dat doe ik ook vaak.
Dat San Francisco-geluidje is nice!
Voilà.
Als ik nog 1 dingetje mag toevoegen, ik vind'm nog steeds erg druk. Té druk.
Succes vandaag,
Gloomsel![]()

Ja, leek me al niet echt super revolutionair eigenlijk.YEAH!!!
Na 22 jaar muziek te maken heb ik eindelijk uitgevogeld hoe je een LFO kunt automaten!
Huge thnx man!
Pro MB op de master gezet. Ik dank u von harteLeuke trippy track, de feeststemming komt er goed in ergens rond drie kwart.