• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg Polysix mét Kenton Midi aan boord!

Prijs
1500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
Mijn polysix gaat in de verkoop, is netjes, heeft kenton midi, nooit een batterij lek gehad, batterij is vervangen en recent nog nagekeken door een man met ervaring.

prijs is 1500euro vast.

Waarom? Kenton midi niet onderschatten zei mijn tech, vergeleken met een CHD of ander midi kitje.
Ik gebruik m niet, staat daarom te wachten op een beziger baasje.

Ophalen graag of ik kan m eventueel leveren mits afspraak.

Je kan uiteraard ook eentje kopen bij de dealers u allen gekend voor een pak meer in hopelijk gelijke staat als je begrijpt wat ik bedoel

Ik heb een grote doos dus ik kan m verzenden maar dan kan ik m ook op Reverb zetten, wat ik liever niet doe...

midi kit info:
deze kit kost 504 pond excl verzend en import. Ja dat lees je goed.

Retrofit Kit

This retrofit kit for the Korg Polysix adds the following MIDI control:
For incoming MIDI:

Any MIDI channel can be selected
Notes (MIDI note numbers 36 – 96) – transpose possible
Program change (numbers 1 – 40)
Pitchbend – (bends up and down a fifth)
Mod Wheel
Filter cutoff frequency (of low pass filter)
Volume
Sysex dump & load for programs
By default:
pitchbend is controlled by pitchbend messages
mod wheel is controlled by Mod Wheel (CC#1) and also by Aftertouch messages
filter cutoff is controlled by CC#16
Volume is controlled by MIDI volume (CC#7)
however, any controller or aftertouch or velocity can be mapped to control other things so for example velocity could be mapped to control volume.

For outgoing MIDI:
Any MIDI channel can be selected
Notes (MIDI note numbers 36 – 96) – transpose possible
Program changes 1 to 61 can be sent using a button press followed by a key press
No other MIDI can be sent – the retrofit is primarily intended to allow the synth to be played from a MIDI master keyboard or sequencer.

Scherm­afbeelding 2025-06-09 om 19.41.41.png

Scherm­afbeelding 2025-06-09 om 19.42.04.png

Scherm­afbeelding 2025-06-09 om 19.42.22.png

Scherm­afbeelding 2025-06-09 om 19.42.43.png

Chords

Geen interesse in iets moderns als eventuele ruil - ben aan t sparen voor n H3000 dus...

Qua ruil, jouw mooie Eventide H3000 + centen van mijn kant momenteel.

En hoppa

1450 euro: studio moet heel weldra leeg voor werken… be fast

Laatste prijsdaling voor de renovatie van de studio: 1300 euro. Ruil met geld van mijn of jouw kant enkel voor een eventide h3000 of een nette waldorf xt of een akai s950

Eens de renovatie klaar is gaat de prijs omhoog of blijft ie. Vergis je niet: ik heb een bod maar verkoop liefst aan n sf vriendje 😘

Als ie deze maand niet gaat voor 1200 blijft ie.

Hij is er nog steeds. Ongelofelijk maar waar: de goedkoopste nette, werkende polysix met midi van kenton zonder batterij schade. Verbouwing is n maand uitgesteld dus de prijs is er nog

Back