[Jam met vid] Anomalies

"De Dag Des Heeren" :)

Mooie jam, zit heel erg goed in mekaar. Fijne geluiden, leuke bass. Analoog, heel anders dan dat ik werk natuurlijk.

Mooi einde ook. Goed gedaan, Six.

Gloomy :)

Lekkere reese ja :). Kabbelt lekker weg op de zondag, maar ook zeker op de maandagochtend. Neem jij trouwens elke sound apart op om later af te mixen? klinkt erg lekker ruimtelijk en open.

Lekkere reese ja :). Kabbelt lekker weg op de zondag, maar ook zeker op de maandagochtend. Neem jij trouwens elke sound apart op om later af te mixen? klinkt erg lekker ruimtelijk en open.
Thanks kobuz! Ja ik multitrack het wel in de daw met wat lichte eq en volume bewerkingen, en op de master een limiter

lekkere bass sound, prima zondag muziek inderdaad ondanks dat het dat niet meer is :P
Klinkt weer ok8)
Merci!

25.3 graden toen ik begon met luisteren en nu al weer de 25.5 aangetikt.
Ik denk dat het komt door de extra luister energie.
Vette jam man.
Je krijgt er echt structuur in met modular. Meestal blijft dat hangen in korte loopjes etc. Maar dit is heel lekker zo!

Ik vind dit heerlijk klinken. Leuke details in de percussie, alles mooi in balans. Lekker bezig!
25.3 graden toen ik begon met luisteren en nu al weer de 25.5 aangetikt.
Ik denk dat het komt door de extra luister energie.
Vette jam man.
Je krijgt er echt structuur in met modular. Meestal blijft dat hangen in korte loopjes etc. Maar dit is heel lekker zo!
Dank voor de warme comments! :)

Doet het ook goed op een dinsdag. ๐Ÿ‘

Of op een festivalletje. Zou je niet es een keertje live willen gaan hiermee...?
Doet het ook goed op een dinsdag. ๐Ÿ‘

Of op een festivalletje. Zou je niet es een keertje live willen gaan hiermee...?
Thanks! Ja ik doe af en toe wel eens livesetjes, nu al paar jaartjes niet meer gedaan maar wie weet als de tijd rijp is

Back