Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thanks kobuz! Ja ik multitrack het wel in de daw met wat lichte eq en volume bewerkingen, en op de master een limiterLekkere reese ja. Kabbelt lekker weg op de zondag, maar ook zeker op de maandagochtend. Neem jij trouwens elke sound apart op om later af te mixen? klinkt erg lekker ruimtelijk en open.
lekkere bass sound, prima zondag muziek inderdaad ondanks dat het dat niet meer is![]()
Merci!Klinkt weer ok![]()
Ik vind dit heerlijk klinken. Leuke details in de percussie, alles mooi in balans. Lekker bezig!
Dank voor de warme comments!25.3 graden toen ik begon met luisteren en nu al weer de 25.5 aangetikt.
Ik denk dat het komt door de extra luister energie.
Vette jam man.
Je krijgt er echt structuur in met modular. Meestal blijft dat hangen in korte loopjes etc. Maar dit is heel lekker zo!

Doet het ook goed op een dinsdag.
Of op een festivalletje. Zou je niet es een keertje live willen gaan hiermee...?
Thanks! Ja ik doe af en toe wel eens livesetjes, nu al paar jaartjes niet meer gedaan maar wie weet als de tijd rijp isDoet het ook goed op een dinsdag.
Of op een festivalletje. Zou je niet es een keertje live willen gaan hiermee...?