Ik krijg vanmiddag mn DAP binnen (ibasso dx340). Ik kreeg toch last van onbedwingbare GAS na kijken van een paar reviews en wat gesprekjes met AI over wel/niet kopen.
(...)
Als ik er wat ervaring mee opgedaan heb en wat zinnigs over te melden heb na poosje proberen zal ik t zeker hier ff posten
De tijd is gekomen om wat ervaring te delen over dit apparaat.
99% van de tijd kom ik hier om te vertellen hoe blij ik ben met mn over-priced troep, maar helaas moet ik in dit geval mn onvrede over dit product (en de reparatie service) uitspreken.
Ik had al eens wat gepost over geluidskwalitiet dacht ik (heel goed) en over gebuiksgemak (best mee gestoeid).
Dat maakt mij niet veel uit, ik vind een beetje aankloten om iets aan de praat te krijgen niet zo erg.
Maar na paar maandjes gebruik wilde hij een keer niet opstarten en kreeg ik hem niet meer aan de praat. (logo knippert aan en uit / recovery menu niet bereikbaar).
Ik heb uiteindelijk na veel zelf dingen proberen het apparaat opgestuurd voor reparatie (gekocht via bol.com - Wifimedia).
Toen ik hem terug kreeg werkte hij weer perfect... ik stuurde nog wel een mail om te vragen wat er nou mee aan de hand was... kreeg ik antwoord terug dat de batterij leeg was...
Beetje vreemd antwoord aangezien het eerste wat ik (en iedereen waarschijnlijk) probeert is eerst ff een paar uur goed opladen...
Nou ja... blij dat ie het weer deed, verder geen woorden aan vuil gemaakt...
Moest wel alle muziek etc opnieuw syncen... gedoetje, maar geen probleem verder...
FFWD naar vandaag... zelfde issue...
Dit ontneemt mij wel de lol van het apparaat. Zelfs al kunnen ze hem zonder problemen weer repareren... de lol is er voor mij wel vanaf als ik een apparaat zo prijzig als deze niet gewoon kan vertrouwen en dat ie om de 6 maanden terug moet voor reparatie. Gezien de reactie van vorige keer heb ik niet veel vertrouwen in die service namelijk....
Misschien gewoon pech met mijn device, maar dat maakt mij niet meer uit....
voor mij is het wel gewoon de laatste keer dat ik zulke dure spullen koop van chinese makelij (en dat ik het koop via Wifimedia).
Volgende keer koop ik wel een (goedkopere) Sony... bij Sony
#Rant klaar