EMS VCS3

Volgens mij kun je dan beter die van Behringer (?) kopen, die is echt heel veel stukker goedkoper. Dit is echt niet normaal meer wat je daar voor moet betalen. Niet leuk meer.

Ik denk dat die al vaker is langsgeweest, inderdaad niet leuk, voor de eigenaar dan:dubbel:

nou die behringer laat nog wel even op zich wachten………………………
heb zelf de erica syntrx versie 1 aangeschaft en ben daar zeer tevreden mee. geen behoefte meer aan behringer en het geld voor een echte had ik toch al niet .
vergeleken met orgineel ( had vroeger een synthi-a) is zeer positief bevallen .
( qua klank was de oude wat zachter/ ronder/ romiger , qua betrouwbaarheid en mogelijkheden wint de syntrx)

ja ben zelf ook tevreden met de Syntrx MK1.
Leuk dat je ook een MK1 hebt.
Ik snap dat het geen synthi is en geen kloon maar heeft wel een beetje synthi dna.

ik had heel even de mkII Synthrx en geen zin om die patching te leren, out it went :D ik keek er scheel op

ja ben zelf ook tevreden met de Syntrx MK1.
Leuk dat je ook een MK1 hebt.
Ik snap dat het geen synthi is en geen kloon maar heeft wel een beetje synthi dna.
zelf de range van de knoppen komt overeen naar mijn herinnering. had zo de werkflow en typische synthi sounds weer te pakken .
begrijp dat de mk2 een heel ander concept en klankkleur heeft, vandaar de bewuste keuze voor de mk1

Ik had ook liever de mk1 geprobeerd maar de mk2 kon ik voor n goeie prijs kopen en verkopen. Nul operatie, gratis geprobeerd. Daarom dus. En vermits de patching me meer n brein puzzel leek dan amusement komt er geen mk1. Ik vind ze beiden wel mooi.

Lijkt op een Putney maar blijkt een (vroege) Mk. 2 te zijn, met Prestopatch. Prijs redelijk laag aangezien de soms nogal hysterische vraagprijzen op VEMIA of Reverb.

Ik zit nog even te wachten op de BCS-3 van Behringer...

Back