Nieuw Nederska nummer met voltallige band.

Dilago

Ouwe rot
Een tijdje terug postte ik hier mijn eerste opname over een instrumental die ik van youtube had geript.

Bij deze wil ik jullie graag de live versie met mijn zeskoppige band laten horen. Let wel, het is een oefensessie opname die her en der lichtelijk overstuurt.

Attachments

• 2025 0630 Artibella 2 NL.MP3
    7,8 MB
De basis is goed, het is een leuke track. Maar zoals je zegt, de mix suxx en de stem is totaal onverstaanbaar.
Benieuwd naar een update!

Succes :)

Gloomy
Nou, nou, nou!! Het wordt tijd met mijn hit 'explosive drones' te komen!

Lekker nummer hoor.
Super dansbaar en zomers.
Goeie band ook.. lekker met die blazers.

Klop maar aan als je een dub versie nodig het a-la mijn vorige nummer:

Leuk! Ik ben dol op ska en dit klinkt veelbelovend. Mooie interactie tussen de muzikanten en echte blazers klinken 100 keer beter dan uit een doosje. De opmerkingen over de mix en met name de zanger ben ik het wel mee eens. Het duurde even voor ik door had dat het Nederlandstalig is 😊 Maar hulde voor het delen en het lijkt me echt leuk om in zo'n band te spelen.

Lekker nummer hoor.
Super dansbaar en zomers.
Goeie band ook.. lekker met die blazers.

Klop maar aan als je een dub versie nodig het a-la mijn vorige nummer:
Graag, ik houd me aanbevolen!
Leuk! Ik ben dol op ska en dit klinkt veelbelovend. Mooie interactie tussen de muzikanten en echte blazers klinken 100 keer beter dan uit een doosje. De opmerkingen over de mix en met name de zanger ben ik het wel mee eens. Het duurde even voor ik door had dat het Nederlandstalig is 😊 Maar hulde voor het delen en het lijkt me echt leuk om in zo'n band te spelen.
Haha blazers uit een doosje zijn niks en het zal nooit wat worden! Ja het is hartstikke leuk met deze muzikanten te spelen, we hebben een echte klik met elkaar.

Er is echt van alles op het nummer op te merken, maar de sfeer, waar het om draait, maakt het weer goed🎵🎶👍

Camera loopt… … … Werd uitgenodigd door alle lovende commentaren hier. En ja, klinkt zeker leuk. Ook al hoor je niet wat je zingt, het klinkt super vrolijk. Je zou zo op een zomers festival kunnen staan als je nog een paar dit soort nummers maakt!

Dank voor de leuke reacties!

Back