Resource icon

Sample & Jam: CAT Edition

Dave Mech

Ouwe rot
Dave Mech heeft een nieuwe Bit gepost:

Sample & Jam: CAT Edition - A Purrfect jam

Ello allemaal!

Hier is een purrfecte video voor jullie. In deze Sample & Jam video maak ik shuffly purrial-achtige dubstep met katten.

Het is een video die ik al wilde maken sinds we onze twee prachtige vrienden Fred en Frits adopteerden. Helaas is Frits (de grijze kat) eerder dit jaar overleden. Fred is er nog steeds en even gelukkig als altijd. Fred is echt een pratende kat. Erg leuk, en dus een goede sample source.

Enjoy!

Lees hier meer...

Als m’n verbouwing af is, en m’n shit weer uit de doos, ga ik ook zeker ff een purrr-l-jam maken, met geluiden van Mimi, onze half langharige kat. Leuk plan, en leuke kittige jam geworden!
Heb jij ook een main coon ofzo?! Die gestreepte tijger lijkt zo groot op de bank. Of is dat optisch bedrog of 0,5 camera aangezet? 🤪
1751653676557.png

Laatst gewijzigd:
Als m’n verbouwing af is, en m’n shit weer uit de doos, ga ik ook zeker ff een purrr-l-jam maken, met geluiden van Mimi, onze half langharige kat. Leuk plan, en leuke kittige jam geworden!
Heb jij ook een main coon ofzo?! Die gestreepte tijger lijkt zo groot op de bank. Of is dat optisch bedrog of 0,5 camera aangezet? 🤪Bekijk bijlage 3863033
Leuk man , zeker doen :)
het zijn Siberen. Die zijn ook wat groter dan de standaard Europese korthaar, maar niet zo groot als main coon. (Vind siberen ook wel mooier als ik eerlijk ben 😛)

LOL! Dikke shizzle wat mij betreft.
Is het ook mogelijk om in het bezit te komen van de katten samples?
Kunnen we allemaal een remix/eigen versie maken.
Ik hou wel een uitdaging, heb ooit een hele track gemaakt van 1 Bassdrum :)

Back