• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht KOMA Field Kit + Field Kit FX + Expansion Packs Bundle: 500 euro voor alles!

Prijs
500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
So you wanna be Hainbach on a budget?

Klinkske doet uitverkoop joepie

zit n verengalm in, wat sensors, motortje en weet ik nog wat allemaal - die kistjes hebben trouwen n deksel (niet te zien op foto) en zijn kei schattig dicht. Open valt ook wel mee :D

KOMA Field Kit + Field Kit FX + Expansion Packs Bundle incl 2 boekjes met elks 50 tips (100 tips dus)​

Schermafbeelding 2025-07-05 om 20.21.28.png

deze set dus, ik heb m nooit aangezet (ik maak geen grapje) - papieren zakjes met de extra's zijn open, verder prima dus
Prijs voor SF 500 euro voor de ganse zwik

versturen kan tegen meerprijs doos in doos, je kent me

mooie deal toch? Weldra op 2e hands.

Een voeding is uitgepakt, dat geeft al een idee hoe vaak ik m gebruikt heb. Nooit. NUL. Want iemand anders heeft die voeding uitgepakt :)

IMG_3919.jpeg
IMG_3920.jpeg

Ik doe er dat draadloos bedienbaar koma ding gratis bij dat hier ook op SF te koop staat…

Kommander…

Back