• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Prophet 6 desktop (z.g.a.n.) t.k. of ruilen voor Prophet rev2 desktop

Prijs
1650 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Michaels Keys

Ouwe rot
Vreemde vraag misschien, .. de Prophet 6 is analoger, vetter, dikker, meer ‘heft’ .. maar toch mis ik de Rev2, omdat ik deze lange tijd heb gehad en er heel veel projectjes en sounds mee heb gemaakt .. mooie kans dus als je juist wilt overstappen van de Rev2 naar de Prophet 6.
De Prophet 6 is minder dan een jaar oud, weinig gebruikt en compleet met alle toebehoren. Enkele commerciële voice sets inbegrepen.
Te koop voor 1650 euro, bij voorkeur ophalen (omgeving Deventer). Bij ruil voor de Rev2 zou het mij gaan om de desktop, uiteraard in nette staat en 100% in orde ..
Groeten, Michael

Attachments

• IMG_2061.jpeg
    IMG_2061.jpeg
    139,5 KB · Bekeken: 125
  • IMG_2057.jpeg
    IMG_2057.jpeg
    179,1 KB · Bekeken: 110
  • IMG_2056.jpeg
    IMG_2056.jpeg
    199,8 KB · Bekeken: 101
  • IMG_1973.jpeg
    IMG_1973.jpeg
    57,2 KB · Bekeken: 104
Behalve de Rev2 sta ik ook open voor ruil met een Sequential Pro 3 .. ook nog gewoon te koop, zo goed als nieuw, met flink wat meer korting dan bij de bax 😊😎

kleine bump .. summersale .. weg is weg te enfin u kent het wel .., en dat voor een fraaie Proohet 6, nog geen jaar oud, voorzien van aantal commerciële voicesets .. 1600 euro

Back