De locatie WORM beviel ook prima. Inspirerende ruimte in een bruisende omgeving.
Leuk om te zien dat het publiek ieder jaar een meer diverser wordt. Heel goed dat jullie daar ook je best voor doen.
absoluut!
het was me bij aankomst al meteen duidelijk dat het een opmerkelijk diverser (en groter!) publiek is dan in belgië. top!
ook de locatie vond ik super.
ik was er al voor openingstijd (heb gecarpoold met mijn makker van APE en hem wat geholpen met zijn stand) dus ik heb heel veel tijd gehad om babbeltjes te slaan.
desondanks heb ik bijlange niet iedereen gesproken die ik wilde spreken - zoveel volk om in te passen in 1 dag...
natuurlijk wel heel wat interessante gesprekken gehad en idd ook leuk om divkid, monotrail, gaz, maar ook bv makers als meebilt, maelstrom, atov,... eens in het echt te zien/spreken.
het enige minpunt was de prijs van het bier (maar de bierprijs van worm wrijven we de organisatie natuurlijk niet aan!

).
dat punt heeft ons er overigens niet van weerhouden om na het laatste concert te blijven hangen tot de vriendelijke mensen van worm ons verzochten te vertrekken omdat het sluitingstijd was... om 1:58 was dat
nog eens bedankt aan de organisatoren en medewerkers!