Dutch Modular Fest 2025

w00t, volgens mij hebben we een record aantal deelnemers aan de markt!

market_website.png

We hebben ook een boel shirts en tasjes van vorig jaar.
Dus mocht je nog een leuk shirt of tote bag met design van Robbert de Tekenaar (ook bekend van de Kromme Haring labels) willen scoren, dat kan tijden DMF25!

Mocht je hem vorig jaar gemist hebben...
We hebben nog wat t-shirt en tasjes van DMF25. Met illustratie van Robbert de Tekenaar, ook wel bekend van de Kromme Haring etiketten.
Even kijken hoe we dat allemaal gaan regelen, maar als je iemand van organisatie aanspreekt dan komt het vast goed :-)

shirt_bag_2025.jpg

Ik had (zoals bijna elk jaar) het plan van te komen, heb zelfs een ticket, helaas, het zal voor volgend jaar zijn, er is iets tussen gekomen. Moest er iemand een ticket willen (ik hoef daar niets voor te hebben). Laat het maar weten.

Jullie ook bedankt voor het organiseren. Heb weer genoten. De locatie WORM beviel ook prima. Inspirerende ruimte in een bruisende omgeving.
Leuk om te zien dat het publiek ieder jaar een meer diverser wordt. Heel goed dat jullie daar ook je best voor doen.
Spontaan de zeer betaalbare rails gekocht van teian.world en een Konstantlab USB C power set bij APE met leuke korting.
Erg grappig ook om Gas en Divkid IRL te zien.

Back