[80's Disco] Say My Name

Sorry vergeten nieuwe take er bij te uploaden.

Attachments

• log in.mp3
    4,5 MB
Ik niet.
Maar hoe breng je iets uit als dat al is uitgebracht? No offense.. Ik ben ooit benaderd door de TS om iets met de sax te verzinnen. Na een paar pogingen, op basis van zijn feedback, werd er gevraagd of ik hetgeen wat er aan sax reeds in zijn opname zat, niet kon naspelen. Omdat de sax mogelijk herkend zou worden. Ik had toen ook even geen tijd om de sax die hij reeds had gebruikt proberen te benaderen. Een speelstijl is iets waardoor je herkend wordt en ontwikkeld na vele jaren oefenen. Het was ook niet dat ik me afgewezen voelde ofzo maar oprecht gewoon te weinig tijd. Maar als het criterium dan is dat de partijen herkend worden.. en dan wordt er een instrumental gepresenteerd waar 'n thema vrijwel direct herkend wordt. Alle partijen zijn zo te horen ook hetzelfde. Hoor jij dat niet dan?

Last edited by a moderator:
Maar hoe breng je iets uit als dat al is uitgebracht? No offense.. Ik ben ooit benaderd door de TS om iets met de sax te verzinnen. Na een paar pogingen, op basis van zijn feedback, werd er gevraagd of ik hetgeen wat er aan sax reeds in zijn opname zat, niet kon naspelen. Omdat de sax mogelijk herkend zou worden (copyright shit enzo). Ik had toen ook even geen tijd om de sax die hij reeds had gebruikt proberen te benaderen. Een speelstijl is iets waardoor je herkend wordt en ontwikkeld na vele jaren oefenen. Het was ook niet dat ik me afgewezen voelde ofzo maar oprecht gewoon te weinig tijd. Maar als het criterium dan is dat de partijen herkend worden.. en dan wordt er een instrumental gepresenteerd waar 'n thema vrijwel direct herkend wordt. Alle partijen zijn zo te horen ook hetzelfde. Hoor jij dat niet dan?
Jawel instrumentaal is ook prima maar met zang (of sax) kan het nog wat naar hogere hoogten getild worden.

Back