Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bij mijn afhaalpunt staan de busjes altijd om 1uur
Net als bij bezorging aan huis zul je ook over bezorging bij pakketpunten meer dan genoeg horrorverhalen kunnen vinden over zoekgeraakte, teruggestuurde of gestolen pakketten. Dus als je op zoek bent naar (schijn)zekerheid is ook dit niet de gegarandeerde oplossing. Mensen met problemen klagen - vaak op luide toon, maar als het goed gaat hoor je ze niet. Dus net als met bezorging aan huis gaat hier ook het overgrote merendeel gewoon goed, alleen zijn het vooral de negatieve ervaringen die je tegen zult komen op de fora en sociale media etc. Ik zou me niet teveel laten beïnvloeden door dit soort anekdotische toestanden en gewoon doen wat je het beste uitkomt. Ik gebruik het zelf in elk geval niet, tenzij er echt niemand is die het pakket aan kan nemen (gezinsleden/buren).Ik lees weer over veel gevallen waarbij de bezorging van pakketjes aan huis mis gaat. Maar is de bezorging op een afhaalpunt inderdaad zoveel beter? Hoe zijn de ervaringen met bezorging op een afhaalpunt?
Jij zit wel echt heel lekker onder de plak he? #FreeKlinkskegezeur vd vrouw wil vermijden “er is alweer een pakje voor je geleverd… (vul een vraag aan die je niet wil horen)
Voordeel wanneer een pakje zoekgeraakt is welk je bij een afhaalpunt zou ophalen is dat je zelf niets hoeft aan te tonen. Dan liggen het probleem en oplossing daarvoor bij de leverancier en de transporteur.Net als bij bezorging aan huis zul je ook over bezorging bij pakketpunten meer dan genoeg horrorverhalen kunnen vinden over zoekgeraakte, teruggestuurde of gestolen pakketten. Dus als je op zoek bent naar (schijn)zekerheid is ook dit niet de gegarandeerde oplossing. Mensen met problemen klagen - vaak op luide toon, maar als het goed gaat hoor je ze niet. Dus net als met bezorging aan huis gaat hier ook het overgrote merendeel gewoon goed, alleen zijn het vooral de negatieve ervaringen die je tegen zult komen op de fora en sociale media etc. Ik zou me niet teveel laten beïnvloeden door dit soort anekdotische toestanden en gewoon doen wat je het beste uitkomt. Ik gebruik het zelf in elk geval niet, tenzij er echt niemand is die het pakket aan kan nemen (gezinsleden/buren).
Maar dan heb je nog steeds geen pakket en geen garantie dat het opgelost wordt. Het is een vorm van schijnzekerheid. De meeste veiligheid geeft bestellen met creditcard zodat je een charge back kunt doen als niet geleverd wordt en verkoper/bezorgdienst niet thuis geeft.Voordeel wanneer een pakje zoekgeraakt is welk je bij een afhaalpunt zou ophalen is dat je zelf niets hoeft aan te tonen. Dan liggen het probleem en oplossing daarvoor bij de leverancier en de transporteur.
Gezeur is gewoon even vervelend. Het is ook heel makkelijk om r mond te snoeren met een antwoord maar ik beheers me meesterlijk. Ik zeg altijd: ‘ruzie maken is makkelijk, de kunst is dat niet te doen’Jij zit wel echt heel lekker onder de plak he? #FreeKlinkske
klinkt alsof het tijd wordt een inloop schoenenkast te bouwen... in de tuinEen wijs man hier op SF zei me 'Als je vrouw een grote schoenkast wil voor 500 paar, koop die dan voor haar, dan heb jij ook weer krediet'
Het probleem is dat mijn vrouw elk jaar zo'n verlanglijst heeft en er bovenop da nog wordt gesuggereerd dat 't nog wel wat spontaans erbovenop mag zijn.
Er staan hier zo al 7 schoenkasten voor 500 paar en ze wil stilaan de studio ook vullen met schoenkasten.
Misschien moet ik een duitste sontekst schrijven over een schoenkast. DAF stijl. Levert de zatte zever ook nog iets op

Tot nu toe top.Ik lees weer over veel gevallen waarbij de bezorging van pakketjes aan huis mis gaat. Maar is de bezorging op een afhaalpunt inderdaad zoveel beter? Hoe zijn de ervaringen met bezorging op een afhaalpunt?