• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Te ruil: ASM Hydrasynth Keyboard voor een Novation Peak (nieuwstaat)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Myura

Stamgast
Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL
De Hydrasynth (Keyboard) heb ik begin dit jaar overgenomen van de eerste eigenaar. In absolute nieuwstaat, compleet met originele verpakking, accessoires, commerciële soundsets en garantie tot 30 november 2025.

Weinig gebruikt, maar wel prachtige, warme en evoluerende pads en langzaam modulerende geluiden mee gemaakt voor mijn melodic- en ambient techno tracks. Nu wil ik de Novation Peak graag eens proberen.

Heb jij een complete Peak in zeer nette staat? Stuur me gerust een bericht.

Ophalen of verzenden in overleg.

Foto’s volgen!

Hierbij de foto’s:

IMG_8502.jpeg IMG_8503.jpeg IMG_8504.jpeg IMG_8505.jpeg IMG_8506.jpeg IMG_8507.jpeg IMG_8508.jpeg IMG_8509.jpeg IMG_8510.jpeg

Back