• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oxi one mk1 en presonus monitor station v1

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jikbeh

Stamgast
Oxi one mk1 sequencer. Half jaar geleden gekocht. Past niet in workflow. Met bon inclusief resterende garantie. Verkoop voor 600 euro. Is in nieuwstaat. Plastic folie zit nog op lcd. Is inclusief case en 1x snoer usb en 1x snoer midi en quickstart boekje.

Presonus monitor station v1. Verkoop gezien al tijd een ander monitor station heb. Ziet er vrijwel nieuw uit. 120 euro. Manual nog aanwezig. Geen doos.

Voor beide alleen op halen. Ik verzend niet. zijn werkende te zien. Groet.

Attachments

• monitor st 1.jpeg
    monitor st 1.jpeg
    157,2 KB · Bekeken: 207
  • monitor st 2.jpeg
    monitor st 2.jpeg
    153,6 KB · Bekeken: 192
  • oxi 1.jpeg
    oxi 1.jpeg
    145,9 KB · Bekeken: 186
Laatst gewijzigd:
Bump
Oxi 540. Ik denk dat dit echt een prima prijs is. Scheelt je bijna 200 euro nieuw. En de nieuwere variant is bijna 350 euro duurder. +/- 890 euro
Monitorstation 90 euro. Nog geheel goed. Nieuw kosten deze monitor stations rond de 300 euro.

Denk dat ik anders de hele handel op markplaats zet.

Back