Roonan - Karen always knows best

Roonan

Lang lid

Dit is mijn laatste werk. Ik had een jam opgenomen en wilde er wat zang bij hebben.
Ik heb toen een tekst geschreven over Karen naar aanleiding van een video die ik had gezien over twee blonde dames die zich enorm liepen aan te stellen toen ze verzocht werden om weg te gaan. Ze waren nogal vervelend. Al met al heel tevreden over het resultaat, dus dames bedankt voor de inspiratie.

Waarom de naam Karen? Dat is een term voor irritante vrouwen. Meer info hier: Wikipedia

Mocht je benieuwd zijn over welke video ik het heb. Deze dus:

Een niet irritant nummer over een irritant fenomeen!

Klinkt super!

Geinig nummer, toffe sounds. Zitten ook leuke tekstvondsten in. De geluidjes zoals rond 4:25 zijn wel een beetje hard.

Rond 4:00 had je er ook een eind aan kunnen breien. Wat daarna komt voegt niet veel toe. Wel goed dat er überhaupt een fatsoenlijk einde aan zit.

Geinig nummer, toffe sounds. Zitten ook leuke tekstvondsten in. De geluidjes zoals rond 4:25 zijn wel een beetje hard.

Rond 4:00 had je er ook een eind aan kunnen breien. Wat daarna komt voegt niet veel toe. Wel goed dat er überhaupt een fatsoenlijk einde aan zit.
Ik heb ook erg getwijfeld over het einde, want ik ben het met je eens. Het muziekale gedeelte is echter 1:1 de originele jam en aangezien het ook niet helemaal out of place was heb ik het toch maar zo gelaten. even inkorten is natuurlijk ook zo gedaan en wellicht leuk voor een streaming versie.

Jazeker. Dit is de video die mij op het juiste spoor zette.
Voor de verandering is de titel nu eens spot on.
Deze informatie en werkwijze heeft mijn producties naar een veel hoger niveau gebracht.

Vind het een erg goede richtlijn maar zou het wel door een zangeres na laten zingen indien mogelijk.

Vind het een erg goede richtlijn maar zou het wel door een zangeres na laten zingen indien mogelijk.
Dat is hem nu juist. Ik probeer al 30 jaar zang bij mijn muziek te krijgen, maar aangezien het voor mij alleen een hobby is heb ik weinig te bieden aan vaak ambitieuze zangers en zangeressen. Het is dus bij enkele experimentjes gebleven. Door AI kan ik over elke type zang en rap beschikken wanneer ik dat wil. Mocht er ooit wel een reden komen om de track naar een hoger niveau te tillen, dan kan het altijd nog ingezongen worden. Vooralsnog zie ik daar nu het nut niet van in.

Dat is hem nu juist. Ik probeer al 30 jaar zang bij mijn muziek te krijgen, maar aangezien het voor mij alleen een hobby is heb ik weinig te bieden aan vaak ambitieuze zangers en zangeressen. Het is dus bij enkele experimentjes gebleven. Door AI kan ik over elke type zang en rap beschikken wanneer ik dat wil. Mocht er ooit wel een reden komen om de track naar een hoger niveau te tillen, dan kan het altijd nog ingezongen worden. Vooralsnog zie ik daar nu het nut niet van in.
De zang klinkt mooi zo als die is nu maar indien een nummer naar nog een hoger niveau getild kan worden is dat an sich reden genoeg me dunkt. Er zijn zat zangers en zangeressen die dit graag voor je inzingen, dat komt de ambities alleen ten goede!

De zang klinkt mooi zo als die is nu maar indien een nummer naar nog een hoger niveau getild kan worden is dat an sich reden genoeg me dunkt. Er zijn zat zangers en zangeressen die dit graag voor je inzingen, dat komt de ambities alleen ten goede!
Je zegt het, maar ik ken ze niet en weet ook niet waar ik ze moet zoeken 👀

Back