Faster Master: pro-mastering met druk op de knop?

bombario

Gepokt en gemazeld
Deze nieuwe plugin van Mastering the mix is te interessant om niet te delen. De marketing hebben ze in elk geval goed voor elkaar. Al 49 reviews met 5 sterren in 1 dag 😄

FASTER MASTER, ontwikkeld in samenwerking met David Guetta en Nicky Romero, levert je met slechts een paar muisklikken masters van professionele kwaliteit. Het analyseert je track, genereert op maat gemaakte Smart Presets en laat je EQ, transiënts compressie, stereobreedte en limiting nauwkeurig afstemmen, allemaal met precieze loudness matching, zodat elke beslissing die je neemt eerlijk en betrouwbaar is.

1756408955740.png

Geinig, moest laatst nog aan je denken toen ik met Fresh Air van Slate op mn master zat te rommelen.
Misschien vind je deze ook wel geinig.. wel wat duurder.
P.s. het voorbeeld op de website van faster master hoor je before and after maar beide zijn al goede mixen zover ik hoor.

Deze nieuwe plugin van Mastering the mix is te interessant om niet te delen. De marketing hebben ze in elk geval goed voor elkaar. Al 49 reviews met 5 sterren in 1 dag 😄

FASTER MASTER, ontwikkeld in samenwerking met David Guetta en Nicky Romero, levert je met slechts een paar muisklikken masters van professionele kwaliteit. Het analyseert je track, genereert op maat gemaakte Smart Presets en laat je EQ, transiënts compressie, stereobreedte en limiting nauwkeurig afstemmen, allemaal met precieze loudness matching, zodat elke beslissing die je neemt eerlijk en betrouwbaar is.

Bekijk bijlage 3864534

Mastering The Mix Announces Faster Master - Gearspace interessante plugin, wordt niet meteen afgefikt op gearspace waar nogal wat masteringengineers snel die neiging hebben

Zeker even proberen. Nicky Romero heeft altijd aan goede plugins gewerkt (Kickstart en Kick).

@bombario Ken je Master Plan? Zit in dezelfde hoek en schijnt ook veel liefde te krijgen.
Zelf nog geen ervaring mee, maar staat op m'n Black friday lijstje :D

Met onderstaande werk ik zelf al aan tijdje. Is aanrader om je master net even dat extra beetje jus te geven, maar ik zou wel even wachten op – meestal – fikse korting met BF:

@bombario Ken je Master Plan? Zit in dezelfde hoek en schijnt ook veel liefde te krijgen.
Zelf nog geen ervaring mee, maar staat op m'n Black friday lijstje :D

Met onderstaande werk ik zelf al aan tijdje. Is aanrader om je master net even dat extra beetje jus te geven, maar ik zou wel even wachten op – meestal – fikse korting met BF:
Dan kan je altijd nog goedkoper Plugin Alliance Masterdesk aanschaffen. Ik heb en gebruik nog steeds de Masterdesk True Peak (geen upgrade naar de 'Pro) gedaan).

Ik gebruik het niet echt voor 'clean' en 'transparant' limiting en mastering, maar wel handig vaak op groups & busses voor compression, tone shaping, limiting. etc.

Back